זירת האירוע במרכזון י"ג
זירת האירוע במרכזון י"ג

המשטרה: יש ראיה שליאור סימנה מעורב בניסיון החיסול של בכיר במאפיה הרוסית באשדוד

סימנה המזוהה עם אנשיו של העבריין אייל נגר חשוד בניסיון רצח של רוסלן אברמוב, הנחשב לאיש הכספים במאפיה הרוסית של מיכאל טנסקי

פורסם בתאריך: 23.12.21 12:16

     

ליאור סימנה, בן 28, במקור מיבנה וכיום אשדוד, נחשב לאחד מאנשיו של העבריין אייל נגר, בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה. הוא נעצר לפני יומיים בחשד כי הוא עומד מאחורי הנחת המטען ברכב של רוסלן אברמוב, מי שנחשב לאיש הכספים במאפיה הרוסית של העבריין מיכאל טנסקי.

בין שני הארגונים הללו יש מלחמה מתמשכת בשנה האחרונה שכללה ירי, הנחת מטענים וניסיונות חיסול הדדיים. על פי חשד המשטרה, במסגרת המלחמה בין הארגונים הללו, סימנה היה מעורב בהנחת מטען חבלה רב עוצמה שהוטמן ברכבו של אברמוב בחודש אוקטובר האחרון ליד מרכזון י"ג באשדוד. המטען כזכור התפוצץ כאשר אברמוב היה מחוץ לרכב, ולא היו נפגעים נוספים באירוע, אך כן נגרם נזק כבד לרכב וכן לחנויות סמוכות.

אייל נגר. צילום: פוסטה

אייל נגר. צילום: פוסטה

סימנה הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו. עו"ד אייל ז'ק שייצג את ימ"ר לכיש בדיון אמר כי בידי המשטרה ישנה ראיה שקושרת את סימנה להנחת המטען, "הראיה הזו בהחלט קושרת את המשיב להנחת מטען החבלה ברכב", אמר ז'ק.

סנגורו של סימנה אמר בדיון כי מרשו "לא עשה שום דבר ולא קשור לעניין הזה, טוען לחפותו בכל תוקף ואנחנו לא יודעים מה יש בתיק החקירה ומה קושר אותו… אני מבין ממנו שהוא לא קשור לסיפור הזה ואני מבקש לשחרר אותו".

השופט עדי אייזדורפר כתבה בהחלטתה כי "מעיון בחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר הקושר את המשיב לביצוע העבירות המיוחסות לו" והאריכה את מעצרו בשישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר