אסותא - אשדוד. צילום: עודד קרני
אסותא - אשדוד. צילום: עודד קרני

מערך המיילדות – אסותא אשדוד הציבורי

עבור כל זוג או משפחה, הריון ולידה הם חוויות ייחודיות המשנות את החיים מקצה לקצה. מחלקת היולדות בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד תוכננה בקפידה, על מנת לאפשר להורים הטריים חוויית לידה קלה ובריאה שתגשים ככל האפשר את חזונם

פורסם בתאריך: 29.3.21 15:10

     

מתחם היולדות באסותא אשדוד מחולק לשני אגפים: לידה ולאחר הלידה. הוא מאחד טכנולוגיה חדשנית וסטנדרטים גבוהים של מומחיות קלינית, עם אסתטיקה עיצובית וטיפול חם ועוטף, ומספק לכל משפחה את סביבת הלידה האופטימלית – בלידה ולאחריה.

חדרי הלידה שלנו

בבית החולים שמונה חדרי לידה, לרבות שני חדרים ללידה טבעית. החדרים מצוידים במכשור רפואי חדשני ומאפשרים קלות תנועה ונגישות מרבית לסגל הרפואי, למטופלות ולבני משפחותיהן. כל חדר לידה מאובזר במיטת לידה משוכללת, במקלחת ובשירותים צמודים וכדור פיזיו לנוחות היולדת. לרשות המלווים כורסאות שיאפשרו לעבור את שעות ההמתנה בנוחות מרבית. שני חדרי הלידה הטבעית עוצבו כסביבה ביתית וחמימה, ואחד מהם כולל אף אמבטיה גדולה.

גם לפינוקים קטנים דאגנו: כריכים טריים לאורך כל היום, חטיפי בריאות וקרטיבים.

מחלקת יולדות ואגף אפס הפרדה

מחלקת היולדות בבית החולים אסותא אשדוד פועלת במסגרת אגף המיילדות של מערך רפואת נשים ויולדות. מנהל המחלקה הוא ד"ר יוסי טובבין, ולצדו פועל צוות של רופאים מומחים בעלי ניסיון, וצוות אחיות ומיילדות מנוסה. יחד נעשה כל האפשר כדי לאפשר לבאות בשערינו את חופש הבחירה כיצד ללדת וכיצד להתנהל עם הילוד לאחר הלידה.

אסותא - אשדוד. צילום: עודד קרני

אסותא – אשדוד. צילום: עודד קרני

חשוב לדעת: בחרנו לפעול לפי גישה חדשנית של איחוד הצוות הסיעודי של מחלקת היולדות והילודים, שתאפשר תיאום והיכרות מקסימלית של צוות האחיות את היולדת והילוד שלה ליצירת טיפול כולל באם ובילוד כיחידה אחת.

אגף אפס הפרדה: באגף זה תוכלי לשהות עם תינוקך מבלי להיפרד כלל מרגע הלידה ועד לשחרור הביתה, הקליטה במחלקה, כל הבדיקות והטיפולים מבוצעים במחיצת האם לרבות רישום למשרד הפנים. בכל החדרים מיטות מפנקות ומתכווננות, מקלחת ושירותים פרטיים ומעל לכל מיטה ממוקם מסך טלוויזיה שטוח עם גישה פרטית וחופשית לאינטרנט ולטלוויזיה.

מחלקת יולדות: הימים שלאחר הלידה הם ימים של התאוששות, בהם אנו מעוניינים לספק לאם את מירב האמצעים והנוחות. לכן ציידנו את החדרים במיטות מפנקות ומתכווננות, מקלחת ושירותים פרטיים לכל חדר ומעל לכל אחת מהמיטות ממוקם מסך טלוויזיה שטוח עם גישה פרטית וחופשית לאינטרנט ולטלוויזיה.

במחלקה מגוון מתקנים שנועדו להנעים את השהות במקום על האימהות ובני משפחותיהן במהלך שעות הביקור: מטבחון מאובזר ובו מקרר לשימוש האימהות, חדר אוכל וחדר להנקה ושאיבת חלב.

יעוץ והדרכה בהנקה

אנו מפעילים מערך יעוץ והדרכה פעילה להנקה למעוניינות בכך, כולל אפשרות להדרכה אישית בכל מה שקשור בטיפול ברך הנולד ובאם לאחר הלידה. במחלקת יולדות פועלים חדרי הדרכה בהם נערכים קורסים לקבוצות והדרכות פרטניות, כמו כן, הוקם מועדון יולדות אשר מאפשר קבלת אינפורמציה עדכנית על כל המתרחש באגף ונערכים קורסי הכנה ללידה וסדנאות להורים הטריים.

סיורים במחלקת היולדות: לזוגות המצפים לילד ומעוניינים להכיר את מחלקת היולדות בבית החולים, נערכים סיורים מודרכים במקום, שיאפשרו להם להתכונן לחוויה. לפרטים נוספים, התקשרו: 072-3398332 – מועדון היולדות


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר