הסרת שיער בלייזר אמריקן לייזר אשדוד
הסרת שיער בלייזר (צילום: גלקסי טכנולוגיה רפואית בע"מ)

הצלחות מוכחות ולקוחות מרוצים: הכירו את קליניקת הבוטיק של אמריקן לייזר באשדוד – מקצועיות, שירות ואחריות

הטכנולוגיה המתקדמת בעולם: הסרת שיער בלייזר באשדוד והסביבה

פורסם בתאריך: 13.7.23 11:08

     

הקיץ כבר כאן, ובדיוק בזמן החלטתם להצטרף למהפכת הסרת השיער בלייזר, להיפרד מהשיער המיותר ולהנות ממראה חלק ומתחושה אסתטית, ללא צורך במריטה כואבת או בגילוח מטריד ולפנות את הלו"ז שלכם למה שחשוב באמת.

כן, אחרי שנים, כבר הבנתם – גילוח, שעווה, ושאר הפתרונות להסרת שיער זמנית אינם מביאים לתהליך של דילול השיער עד להעלמתו, אלא דורשים תחזוקה שוטפת שלא משפרת את קצב הגדילה ומראה השערה. מאידך, הסרת שיער בלייזר היא השיטה הבטוחה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך, והיחידה שתוצאותיה נבדקו לאורך שנים.

הודות לטכנולוגיה מתקדמת, ובקרת איכות מתמידה, בשנת 2023 אפשר לצאת חלקה מטיפול הסרת שיער למשך זמן ממושך, בהליך בטיחותי ומקצועי.

עדה ארושס, מנהלת סניף אמריקן לייזר אשדוד מסבירה מדוע טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר חוללה מהפך בתחום הסרת השיער: "הסרת שיער בלייזר מאפשרת, באמצעות סדרת טיפולים ממוקדת, להיפטר מהשיער המיותר לפרקי זמן שהם ארוכים בהרבה ממה שהכרנו, קרני הלייזר הממוקדות חודרות אל עומק זקיק השערה. הזקיק נהרס, והשערה נושרת מעצמה. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר שניים – שלושה טיפולים: עור חלק למשך זמן ארוך יותר ודילול משמעותי של השיער שצומח – כאשר מספר השערות מופחת מטיפול לטיפול, עד לקבלת עור חלק למשך זמן ארוך".

הסרת שיער בלייזר אמריקן לייזר אשדוד

הסרת שיער בלייזר (צילום גלקסי טכנולוגיה רפואית בע"מ)

וכשמדובר בגוף שלנו, אנחנו רוצים להיות בטוחים שלא התפשרנו. לכן, בחירה נבונה של מכון לייזר מתבססת על השילוב האידיאלי של טכנולוגיה מתקדמת, מעטפת שירות וזמינות הטיפולים המעניקים יחד מענה איכותי ונותנים את התמורה הטובה ביותר לטווח הארוך.

אם לוקחים את כל מה שטוב באמריקן לייזר, הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה  המספקת טיפולי הסרת שיער בלייזר בהתאמה אישית, עם סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת הממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ביחד עם המוניטין המעולה של סניף אשדוד שחרט על דגלו שירות ללא פשרות, צוות משפחתי ויחס אישי, מקבלים את הבחירה של עשרות אלפי נשים, נערות (מגיל 14), וגברים מעל גיל 18 המצביעים ברגליים.

רוצה לבדוק אם את.ה מתאימים להסרת שיער בלייזר? השאירו פרטים ונציג.ת אמריקן לייזר יצרו איתך קשר טלפוני ממש בקרוב:


בסניף אשדוד של אמריקן לייזר כל מטופל עובר בדיקה מקצועית ומקבל ייעוץ פרטני בהתאם למאפייניו ולרצונותיו. בהתאם לנתוני המטופל מורכבת תכנית אישית שתבוצע באמצעות המכשור המתאים ביותר. כחלק מהרצון לשקיפות ולמקצועיות מוסבר כי לכל גוף מאפיינים אישיים – ובהתאם לכך משתנה גם מספר הטיפולים הדרוש להסיר ממנו שיער. היות שלשיער יש מחזוריות בצמיחה ולא כל השיער צומח בו-זמנית, בדרך כלל יש צורך בכמה טיפולים כדי לנטרל את זקיקי השיער שבאזור המטופל. כשמתכננים טיפול באמצעות לייזר אפשר לנסות ולהעריך כמה טיפולים יידרשו, אך לא ניתן לדעת בוודאות. לעתים יידרשו טיפולי תחזוקה לשימור התוצאה לאורך זמן.

זה הזמן להיות רגועים ממש, כי בסניף אשדוד אמריקן לייזר מאמינים בטיב השירות ובלקוחות מרוצים לטווח הארוך. "עד כמה אנחנו מאמינים בטכנולוגיה שלנו? אנחנו מעניקים אחריות על תוצאות הסרת שיער בלייזר, ולא מגבילים את לקוחותינו במספר הטיפולים כפי שמקובל בתחום" מסבירה מנהלת הסניף, עדה ארושס.

איכות חיים וביטחון עצמי

ולפעמים, המציאות מדברת בעד עצמה. הודעה שמנהלת הסניף מקבלת בזמן הריאיון, נותנת צוהר לעולמם של המטופלים, שכבר הפכו לשגרירים ממליצים: "הקיץ שלי נראה אחרת לגמרי. שיניתם לי את החיים, אני מרגישה טוב! ספונטנית, קלילה יותר, והכי חשוב לא זקוקה להיערכות מראש לפני כל יציאה, כאמא – כל דקה חשובה לי, וזה המון. אז תודה".

ואכן, ההמלצות הן מפה לאוזן ומרבית באי ובאות המכון הגיעו מביקורות חיוביות על טיב השירות.

"בסופו של דבר מכוני הסרת שיער בלייזר יש כפטריות אחר הגשם, אך מי שמחפש את מעטפת השירות והיחס האישי, מגיע לכאן", מסבירה ארושס ומחדדת: "צוות המטפלות הן יחידה מאוחדת אחת, והן מובילות את השירות עם יחס אישי שמתחיל מהרגע הראשון – חיוך בקבלת הפנים, דרך זמינות התורים ועד הטיפול עצמו שנעשה ברגישות ובמקצועיות.

מה שמעניק להם תחושת שליחות היא התגובות שאנחנו מקבלים – זה הרבה יותר מהסרת שיער, זה להעניק איכות חיים והעלאת ביטחון עצמי וערך עצמי. אנחנו פוגשות פה נשים וגברים שמרגישים בנח עם הגוף שלהם, חוגגים את עצמם מול המראה ובכלל. מנערות שחששו לצאת מהבית בגלל שיעור יתר, והפסידו חיי פנאי וחברה – ועכשיו הכל נראה אחרת עבורם. זה ללא ספק מרגש!".

רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון? סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה לשנת 2023 נמצא כי אמריקן לייזר שוב נבחרה לרשת המכונים להסרת שיער בלייזר הטובה והמקצועית ביותר בפער ניכר מהמתחרים, זאת השנה שנייה ברציפות.

להתרשמות מחוות דעת מאומתות בגוגל

לאתר >> https://www.americanlaser.co.il/branches/ashdod

אמריקן לייזר סניף אשדוד:

רחוב שד' ירושלים 18, בניין K-TOWER, קומה 3, חדר 314.

טלפון – 1700-70-70-60.

שעות הפעילות:

ראשון – חמישי: 10:00-20:30,

שישי: 8:00-13:00


בשיתוף אמריקן לייזר


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר