רועי פלד
רועי פלד. קרדיט: רועי פלד

עובדים מהלב: הכירו את רועי פלד מעיריית אשדוד

רועי פלד הוא סוג של מטאור בעיריית אשדוד, הוא הגיע לשם עם חיבה לתחום טכנולוגי וברק בעיניים והיום, כשהוא עדיין סטודנט בן 25, הוא כבר מנהל את מה שהוא מכנה "סטרטאפ" בתוך העירייה - הפרויקט הטכנולוגי "אשדודשופ" שנועד לסייע לעסקים הקטנים בעיר

פורסם בתאריך: 20.9.22 17:11

     

ספר על עצמך.
רועי פלד, גיל 25, רווק, גר באשדוד. יש לי חיבה חזקה לטכנולוגיה וחדשנות ומגיל קטן אני קורא רק מדורי כלכלה טכנולוגיה ושיווק. מעוניין מאוד להשפיע מהצד שלי על קידום העיר והצלחתה.

כמה מילים על תפקידך בעירייה.
החלטתי לעבוד באגף לפיתוח כלכלי, כדי לקדם את העיר לחדשנות, ליצור אפיקי הכנסה חדשים ולפתח את התעשייה. אני עובד כשנה וחצי באגף, תחילה כמנהל לקוחות ג'וניור בפרויקט "אשדודשופ" (פלטפורמת מסחר מקוונת לעסקים הקטנים בעיר) וכיום מנהל השיווק של הפרויקט, שהוא מהפרויקטים המדהימים של העירייה ולדעתי מהיותר מדהימים בארץ.

כמה מילים על השתלבותך בפרויקט "אשדודשופ".
פרויקט "אשדודשופ" הוקם לפני כשנה וחצי ע"י האגף לפיתוח כלכלי, כפרויקט חדש שבא לעזור לעסקים הקטנים, בעקבות משבר הקורונה. באגף חיפשו מנהלי לקוחות שילוו את בעלי העסקים הקטנים בעיר, במסחר מקוון. ראיתי בתפקיד הזדמנות נהדרת לתחילת קריירה של סטודנט צעיר לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי במכללת ספיר. הגעתי לראיון עבודה והתקבלתי לתפקיד. התחלתי בתור מנהל פרויקט ג'וניור שהפוקוס העיקרי שלו הוא הלקוחות, ולשמחתי הצלחתי להביא את היכולות השיווקיות שלי לקדמת הבמה. אור בן שמחון, מנהל האגף, זיהה את הכישורים והשאיפות שלי, נתן בי אמון והסיט אותי לתפקיד מנהל השיווק של הפלטפורמה.

הפלטפורמה אומנם פועלת תחת מטריה עירונית, אבל מתפקדת כסטארט-אפ לכל דבר – כ"א, ספקים מקצועיים, קצב ואופי העבודה, הסטנדרטים שדורשים מאתנו ואפילו נראות המשרדים. אני מאמין כי זהו קרש קפיצה ובסיס חזק לקריירה בתחום. יצא לי להיחשף ולנהל סיטואציות שבמקום אחר היה לוקח לי שנים להגיע אליהם, ולשמחתי גם ללמוד באופן שוטף מכמה מנטורים ברמה הגבוהה ביותר שיצא לי לפגוש. אפשר להגיד שהמעמד שאני נמצא בו היום בעת היותי סטודנט, הוא לא מובן מאליו והערכתי ותודתי לעירייה אשדוד על כך. לשמחתי, העבודה שלי היא גם מול בעלי עסקים קטנים המקנים לי תחושת שליחות והרגשה שאני עוזר למאות עסקים בעיר להצליח ולהתפרנס, כי הצלחתם הצלחתנו.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

ספר על מקרה שקרה במהלך עבודתך.
בעבודה שלנו אנו חווים המון מקרים מרגשים, אולם המרגש ביותר הוא טלפון שקיבלנו לפני מספר ימים מבעל עסק מבוגר יחסית, שהיה ממש לפני קריסה, כאשר יצרנו איתו קשר בפעם הראשונה. הוא התקשר כדי לבשר לנו שסך המכירות שלו חצה סכום ספציפי, שהוא הרגיש שהוא צריך לחגוג אותו יחד איתנו. מה שהיה הכי כיף לשמוע ממנו זה ההלם מכך שחבל ההצלה שלנו נזרק דווקא ע"י תחום שהיה הכי רחוק ממנו – שזה הטכנולוגיה.

למי מחבריך לעבודה היית מפרגן ולמה?
האמת שאני מאמין בלפרגן לכל חברי העבודה באשר הם. הגישה שלנו באגף היא משפחתית, הכל נעשה יד ביד ובפרגון מלא אחד לשני. אחד מהמשפטים שמובילים אותי בחיים הוא משפט של ביל גייטס: "כשאנחנו מביטים לעבר המאה הבאה, מנהיגים יהיו אלה שמעצימים אחרים". אפרגן לכל חבריי לעבודה, אנחנו משפחה ואת ההישגים שלנו אנו קוטפים יחד.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר