הרכב בזירה
הרכב בזירה

כעבור חודשיים: נעצר חשוד בניסיון החיסול של רוסלן אברמוב באמצעות מטען

הפיצוץ הזה ברכב נשמע היטב ברובע י"ג וגרם לנזקים גם לחנויות הסמוכות. היעד לחיסול, איש הכספים בארגון הפשיעה של מיכאל טנסקי, ניצל מהאירוע. היום מודיעה המשטרה כי הצליחה לפענח את האירוע - החשוד הוא אדם המזוהה עם העבריין אייל נגר

פורסם בתאריך: 21.12.21 16:46

     

לפני כחודשיים, בתאריך 14 באוקטובר, התרחש פיצוץ בתוך רכב בחניית מרכז י"ג, ברחוב דוד המלך באשדוד.

חבלני המשטרה שהגיעו למקום והחלו בחקירת הזירה זיהו כי הפיצוץ ברכב אירע באמצעות מטען חבלה שהוצמד לרכב, וזאת על פי החשד במטרה לפגוע בבעל הרכב, רוסלן אברמוב, מי שנחשב בעיני המשטרה לאיש הכספים בארגון הפשיעה של מיכאל טנסקי, זאת על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה.

באותו הפיצוץ לא היו נפגעים ואברמוב היה בסמוך למקום, "נסעתי עם האוטו, עצרתי ויצאתי למכולת ואז האוטו התפוצץ", סיפר אברמוב למכריו. לרכב נגרם נזק כבד וכן לחנויות שהיו בקרבת הרכב שחנה במקום.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי לאחר הערכת מצב שקיים, הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש. חוקרי הימ"ר המשיכו לאסוף ראיות וממצאים, שהובילו לזהותו של חשוד כבן 28, תושב העיר אשדוד, וחיזקו את החשד למעורבותו בהנחת מטען החבלה. החשוד הוא אדם המוכר למשטרה ונחשב למזוהה עם אייל נגר, בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה.

החשוד כאמור נעצר היום לחקירה ע"י חוקרי ימ"ר לכיש, בחשד לעבירות המיוחסות לו, בהן ניסיון רצח, ומחר הוא יובא בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר