הרכב בזירה
הרכב בזירה

היעד לחיסול באשדוד הוא בכיר במאפיה הרוסית: "רק הלכתי למכולת"

רוסלן אברמוב, מי שנחשב איש הכספים של המאפיה הרוסית באשדוד, הוא היה היעד לחיסול הבוקר ברובע י"ג באשדוד. הוא היה במכולת סמוכה כאשר התרחש הפיצוץ. בתוך כך, ביום ראשון צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד ראש המאפיה, מיכאל טנסקי

פורסם בתאריך: 14.10.21 19:13

     

רוסלן אברמוב, מי שנחשב בעיני המשטרה לאיש הכספים של המאפיה הרוסית בראשות מיכאל טנסקי, הוא היה היעד למטען החבלה שהתפוצץ היום באשדוד.

המטען שהוטמן ברכב התפוצץ בשעה שאברמוב היה בסמוך למקום, "נסעתי עם האוטו, עצרתי ויצאתי למכולת ואז האוטו התפוצץ", סיפר אברמוב למכריו. לרכב נגרם נזק כבד וכן לחנויות שהיו בקרבת הרכב שחנה במקום.

למרות שרבים מארגונו של טנסקי נעצרו לפני כשלושה שבועות, אברמוב נשאר בחוץ, "הוא מתעסק רק בכסף ובכלי רכב, הוא איש המשרד, הוא לא מתעסק באלימות ולכן הוא לא נעצר בפרשה האחרונה", מסביר גורם המעורב בעניין.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ ברק מרדכי הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של מרחב לכיש והם גבו עדות מאברמוב שמצדו אמר להם כי אין לו מושג מי עשה זאת.

עו"ד עידו פורת, סנגורו של אברמוב מסר בתגובה למקרה: "למרשי אין סכסוכים עם אף אחד ולטענתו מדובר בטעות בזיהוי".

ביום ראשון הקרוב, צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד טנסקי, בגין סחיטה באיומים וחטיפה. הוא חשוד כי סחט והיכה באופן קשה אדם שהיה חייב לו כסף ובאחד המקרים אף חטף בת משפחה שלו ודרש ממנו את הכסף. אותו אדם הסכים להעיד על כך במשטרה ובכך הפליל את טנסקי.

זירת האירוע

זירת האירוע

מיכאל טנסקי, היום בבית המשפט

מיכאל טנסקי בבית המשפט

כמו כן, היום שוחרר לביתו, סמיון בללוב, מי שנחשב לאחראי על ההימורים בארגון של טנסקי. הוא היה עצור למעלה מ-3 שבועות והתיק בעניינו הועבר לפרקליטות בחשד לעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וכן חטיפה לשם סחיטה. הוא הכחיש כל קשר לחשדות שהופנו אליו.


באותו נושא:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר