צילום ארכיון: מתוך טוויטר
צילום ארכיון: מתוך טוויטר

אשדוד: תפס את אשתו עם המאהב ברכב והיכה אותו בפטיש

תושב אשדוד נעצר לאחר שראה את אשתו עם גבר אחר ברכב שלה, הוא רדף אחרי האיש והיכה אותו בפטיש ואז החל לשבור את שמשות הרכב. "קיבלתי סכין בגב", סיפר האיש על מה שהרגיש כשראה את אשתו עם הגבר

פורסם בתאריך: 12.2.21 13:24

     

תושב אשדוד בן 38 נעצר לאחר אירוע שבו תקף את המאהב של אשתו, את אשתו ואף שבר את השמשות של הרכב שלה.

על פי החשד, האיש, שהיה נשוי באושר עד לאותו הרגע, ואב לשלושה ילדים, ראה את הרכב של אשתו וכשהתקרב אל הרכב הוא ראה את המאהב יוצא מהדלת האחורית. בשלב הזה הזעם שלו התפרץ והוא החל לרדוף אחרי המאהב כשהוא מחזיק בידו פטיש והיכה את המאהב בגבו.

הולך רגל נפצע, מכונית עם שמשה מנופצת צילום: דוברות איחוד הצלה.

שמשה מנופצת. צילום ארכיון: דוברות איחוד הצלה.

לאחר מכן הוא חזר לאוטו של אשתו והחל להכות ברכב מכות בפטיש, שבר את שמשותיו ועל פי החשד תקף גם את אשתו במכות ואיים לרצוח אותה. אשתו אף היא הגיבה ושברה את השמשות של הרכב של בעלה.

הוא נעצר ונחקר במשטרה שם הכחיש כי תקף את אשתו, אך הודה ששבר לה את המכונית ותקף את המאהב, אך ציין כי הוא שבור נפשית מהאירוע. האישה נחקרה אף היא באזהרה במשטרה ושוחררה בתנאים מגבילים.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

החשוד הובא אתמול להארכת מעצר בבית המשפט בחשד לשורה של עבירות כמו פציעה, תקיפת בת זוג, איומים, תקיפה הגורמת חבלה. שם טען נציג המשטרה כי החשוד "איים שירצח את בת זוגתו שאוחז בפטיש בידו. עולה מסוכנות מאוד גבוהה מצידו של החשוד ואבקש להותירו במעצר".

סנגורו של החשוד טען כי מרשו, נעדר עבר פלילי המנהל חיים נורמטיביים, "ואז הוא נתקל באירוע הזה שהוא ללא ספק מאוד מאוד בלתי שגרתי, מאוד מפתיע… כל חייו לפני זה היה בשקר, האגו נפגע בצורה כל כך אנושה, זה אירוע קשה ולא פשוט ואז הוא מגיב בצורה הזו", אמר וביקש לשחרר את החשוד ממעצר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




גם החשוד עצמו ניסה לדבר אל ליבה של השופטת דורית בונדה, "אני מצטער על מה שקרה, אני לא עבריין. אני רוצה לחזור לחיים", אמר החשוד, "אני קניתי את הרכב, הוא שלי אני קניתי אותו. שני הרכבים הם שלי, היא נוסעת על רכב שאני קניתי, זה אוטו שלי, אני קניתי אותו והיא שברה לי שמשות. אז קורה לפעמים, אני בן אדם חי, אני קיבלתי אתמול סכין בגב".

השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה כי היא מתרשמת שהחשוד "מתקשה להתאושש מנוכחות אותו הגבר ברכבה של רעייתו", אך ציינה כי תגובתו לאירוע מלמדת על מסוכנות והאריכה את מעצרו בארבעה ימים.


עוד פלילים:


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר