טלפון סלולרי. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage
טלפון סלולרי. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

חשד: משפחה מאשדוד סחטה מינית מאות קורבנות באינטרנט

המשטרה עיכבה לחקירה שישה בני משפחה, הורים וילדיהם בחשד שסחטו מאות אלפי שקלים מקורבנות וזאת לאחר שהתחזו לנשים וגרמו לגברים להיחשף בפניהם

פורסם בתאריך: 10.2.21 12:02

     

לאחר חודשים ארוכים של חקירה סמויה, היום עוכבו לחקירה שישה בני משפחה מאזור אשדוד אשר על פי החשד ניהלו סחיטה של מאות קורבנות ברשתות החברתיות.

צילום: דוברות המשטרה

זה עבד כך: ההורים והילדים פתחו פרופילים מזויפים ברשתות החברתיות השונות, פרופילים שהציגו את עצמם כנשים מצודדות ויצרו קשר עם גברים מכל רחבי הארץ. בנות המשפחה היו מתקשרים עם אותם הגברים ולארח שרכשו את אמונם, הוחלפו ביניהם תמונות וסרטונים ובוצעו שיחות וידיאו בהם אותם גברים נחשפו בפניהן ובשלב הזה החלה פעולת הסחיטה.

טיקטוק, Likee ואינסטגרם

הסחיטה בוצעה בכל דרך ובכל רשת חברתית

הם החלו לדרוש כספים מאותם גברים, תוך איומים שאם לא ישלמו, הם יישלחו את החומרים והתיעוד שלהם לבני המשפחה שלהם, לנשותיהם ולילדיהם. הקורבנות שחששו מפגיעה בשמם וחששו מהבושה הגדולה הנלווית לכך, שילמו כספים רבים ובסך הכל זה הגיע למאות אלפי שקלים.

הדבר המפתיע במקרה הזה שמדובר במשפחה שכולה התגייסה לביצוע הסחיטה הזאת. הילדים שניהלו את השיחות עם הקורבנות וההורים שניהלו את הסחיטה. יחד עם זאת, מדובר במשפחה שמוכרת לרשויות הרווחה ולחלקם אף ישנו עבר פלילי.

בעקבות תלונות שהגיעו למשטרה נפתחה חקירה ביחידת ההונאה של מחוז דרום, החקירה הייתה סמויה במשך כמה חודשים במהלכה נאספו ראיות כנגד אותה המשפחה. הבוקר הפכה החקירה לגלויה, ששת בני המשפחה נעצרו ובמהלך החיפוש בביתם נתפסו מחשבים פלאפונים וסכומי כסף.

"שיטת הסחיטה הזאת היא שיטת פעולה נפוצה ברשת ולכן חשוב להיזהר מיצירת קשרים כלשהם עם פרופילים שאינם מוכרים", אומר רפ"ק רונן עמרם מפקד יחידת ההונאה של מחוז דרום, "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד העבריינים אשר פועלים ברשת האינטרנט ומחוצה לה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החשודים המרכזיים, זוג ההורים, יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר