גופת כלב. צילום ארכיון
גופת כלב. צילום ארכיון

"בעט בחוזקה": כלב הוכה למוות באשדוד, שני חשודים נעצרו

מספר גברים תועדו כשהם בועטים בכלב עד שהוא איבד את הכרתו ומת. בעל הכלב נעצר אף הוא בחשד שהיכה את כלבו, אך הוא טען כי עשה זאת להגנה עצמית. "מדובר בסרטון אשר הצפייה בו קשה", כתב השופטת והאריכה מעצר לשני חשודים

פורסם בתאריך: 9.2.21 20:24

     

אירוע חמור התרחש השבוע בעיר אשדוד: כלב מסוג מלינואה הותקף על ידי מספר גברים, אחד מהם הוא בעליו של הכלב, שבעטו בו בחוזקה עד שהוא איבד את הכרתו ומת. פקח שהוזעק למקום, אוים ונאלץ לעצור את אחד החשודים. בעל הכלב נעצר אף הוא בחשד שהיה שותף לתקיפת הכלב.

שני החשודים, צעירים תושבי אשדוד, הובאו להארכת מעצר, בין היתר בחשד להריגת בעל חיים, בפני השופטת דורית בונדה שצפתה בסרטון שתיעד את המקרה, "מדובר בסרטון אשר הצפייה בו קשה", כתבה השופטת, "בסרטון נצפים מספר גברים, אחד מהם הוא הדומיננטי באירוע ובועט בחוזקה בכלב, מעורבים נוספים נמצאים במקום כשחלק מהם בועטים אף הם בכלב. בסרטון רואים היטב את הכלב כשהוא מנסה להימלט אך בסופו של דבר ובחלק שלא ניתן לראות בסרטון, אך ניתן ללמוד מדוחות הפעולה, הכלב מצא את מותו".

מעצר. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

מעצר. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בעל הכלב טען להגנתו כי הותקף על ידי כלבו שנשך אותו ביד והיה קשה לשחרר אותו מהנשיכה ולכן הוא נאלץ להתגונן. הוא אכן ננשך על ידי הכלב וידו דיממה והוא אף הופנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא, אלא שמנגד, עד ראייה שהיה במקום סיפר כי הכלב שחרר את היד של בעליו בקלות.

החשוד השני שנעצר לאחר שאמר לפקח "אני אזיין אותך", טען כי הוא כלל לא היה בזמן שהכלב הוכה וכי הוא הגיע למקום רק לאחר מכן והתעמת עם הפקחים.

סנגורם של שני החשודים, עו"ד אהוד בן יהודה אמר בבית המשפט על הלקוח שלו, הבעלים של הכלב, "אני בטוח ואין לי שום ספק שהוא מצר מאוד על מות הכלב. צריך להבין את הסיטואציה, המשיב מותקף ע"י כלב לצערי הרב זה כלב מסוכן הוא לא מפסיק לתקוף אותך אם הוא מחליט לתקוף אותך. זה כלב שמזכיר רועה גרמני, כלב תקיפה חזק ומאומן שמשמש צבאות שונים, משטרה, משתמשים בו גם לתקיפה. לצערי המשיב נאלץ כנראה כדי להשתחרר מהתקיפה שאין ספק ביהמ"ש יכול לראות את היד שלו, הלסת שלו חזקה ולא ניתן לשחרר… אין ספק שברגע שאתה מותקף ע"י כלב כזה קמה לך הגנה עצמית… אם אתה בסכנת חיים מותר לך להשתמש בכוח סביר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




נציג המשטרה הודה בדיון כי ישנם עוד חשודים בסרטון והם לא זוהו עדיין. הוא דרש להאריך את מעצרם של שני החשודים בארבעה ימים.

השופטת בונדה כתבה בהחלטתה בנוגע לטענה כי בעלי הכלב היכה את הכלב מתוך הגנה עצמית כי "בתיק מצויה עדות של אדם אשר נכח באירוע, מאותה עדות ניתן ללמוד כי בנקל נמשך הכלב ושוחרר מידו של עמית, כך שלכאורה על פי אותה עדות מהותית לא היה צורך בנקיטת אלימות כה קשה כלפי הכלב אשר הובילה בסופו של יום למותו המצער".

היא ציינה כי לאור עברם של השניים, ישנו חשש למסוכנות ולכן האריכה את מעצרם ביומיים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר