אילוסטרציה: אילן אסייג
אילוסטרציה: אילן אסייג

אישום: פלסטיני תקף מינית אישה שצעדה לביתה בשעת לילה באשדוד

פלסטיני בעל אישור עבודה בישראל נאשם כי החל לגעת בגופה של אישה שצעדה לביתה בשעת לילה, זאת למרות זעקותיה, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו. דמיון מצמרר למקרה של רינת רואס ז"ל

פורסם בתאריך: 13.8.21 09:53

     

עאדל עמרו בן 31, הוא תושב דורא אשר בחברון ומחזיק באישור שהייה בישראל לצורך עבודה, אלא שהוא ניצל את הרישיון הזה גם בשביל לתקוף אישה באשדוד.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו השבוע על ידי עו"ד חיימנות חנה מוצ'ה מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית משפט השלום בב"ש, המקרה התרחש לפני חצות בסוף חודש יולי.

תושבת אשדוד בת 38, צעדה אז לביתה שברובע ח' בעיר. עמרו שעבר שם, ראה אותה והחל ללכת בעקבותיה, בהמשך פנה אליה והחל לדבר עמה תוך שהוא מזיז את שתי אצבעותיו קדימה ואחורה, בדומה לתנועת עישון סיגריה. האישה לא הבינה את אשר אמר לה עמרו ושאלה אותו האם הוא רוצה סיגריה, אבל הוא חזר על תנועותיו.

האישה שלא הבינה מעשיו המשיכה להתקדם לכיוון ביתה בעוד עמרו הולך בעקבותיה. בשלב זה, האישה התקשרה לבעלה וסיפרה לו כי יש אדם שמבקש ממנה משהו והיא אינה מבינה אותו ובמקביל אמרה לעמרו כי בעלה מגיע.

בשלב כלשהו, האישה עצרה את הליכתה ועמרו אף הוא עצר את הליכתו כך שעמד לידה והחל  לגעת בגופה של האישה. היא בתגובה, נרתעה לאחור תוך שהיא זועקת לעזרה וקוראת בשמו של בעלה, אשר היה בקו הטלפון ושמע את זעקתה הזדרז וירד אל הרחוב.

אבל את עמרו זה לא הרתיע והוא לא חדל ממעשיו ונגע גם בחזה שלה ובשפתיה, תוך שהאישה צועקת לעברו שיעזוב אותה ושהיא תתקשר למשטרה, ומנסה למנוע ממנו מלהמשיך ולגעת בגופה.

בשלב מסוים הפסיק עמרו את מעשיו ונמלט מהמקום ואז הגיע בעלה. למקום הוזעקו כוחות משטרה ולאחר פעולות איתור בשטח אותר עמרו באתר בנייה, נעצר והובא לתחנת המשטרה.

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בחקירתו הכחיש עמרו כי נגע בה וטען כי רק ביקש ממנה סיגריה. בין השניים בוצע עימות בתחנת המשטרה ובסופו של דבר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגדו בגין מעשה מגונה.


עוד בחדשות:


לצד כתב האישום הוגשה בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו בטענה כי הוא מסוכן לציבור, "חשש זה נלמד לאור העובדה כי המשיב פגש במתלוננת ברחוב בשעת לילה שבאותה העת לא היו אנשים ברחוב והחל ללכת בעקבותיה, חיכה לשעת כושר ותקף אותה ברחוב בעוד המתלוננת ניסתה כל העת להגן על עצמה תוך שהיא זועקת לעזרה, אך לא היה בכך כדי למנוע מהמשיב להמשיך במעשיו. התנהגותו של המשיב מלמדת על מסוכנות יתרה ועל מי שיש לו קושי לרסן את  דחפיו המיניים שכן, המשיב בחר לבצע מעשיו אלו, בשעה שמטרת אישור השהייה במדינת ישראל ניתן לו הינו לצורכי עבודה לבקשתו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר