רופא עצור. צילום אילוסטרציה: freepik.com
רופא עצור. צילום אילוסטרציה: freepik.com

רופא שיניים מאשדוד נעצר בחשד ששפך סוכר למיכל הדלק של האקסית שלו

בת זוגו לשעבר של הרופא התלוננה נגדו כי איים להרוג אותה ושפך סוכר במיכל הדלק שלה. בית המשפט שחרר את הרופא למעצר בית

פורסם בתאריך: 12.8.21 20:51

     

משטרת אשדוד עצרה רופא שיניים ותיק מאשדוד, זאת בעקבות תלונה שהגישה בת הזוג שלו לשעבר.

הרופא, כך על פי החשד, שלח לה הודעות מאיימות בה כתב לה כי יחתוך אותה ויהרוג אותה וכן חשוד כי שפך לה סוכר למיכל הדלק של הרכב שלה.

בעקבות התלונה של האישה, נעצר אתמול הרופא ונחקר בתחנת המשטרה באשדוד. היום הובא הרופא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשדוד, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו בשישה ימים.

אלא שבדיון אמר נציג המשטרה, רס"מ ראובן דראך כי הרופא נעצר לאחר שהאישה הבחינה בסוכר שנשפך ליד מיכל הדלק והיא חשדה ברופא. שוטרי המחלקה לזיהוי פלילי אספו טביעות אצבעות מהרכב ונכון לעכשיו אין עדיין תשובות.

סנגורו של רופא טען כי לא ניתן לעצור את הרופא רק על סמך זה שהאישה חושדת כי מדובר בבן זוגה לשעבר והוסיף כי ההודעות נשלחו לפני כחודשיים ולכן אין לחשוש למסוכנות מצד הרופא.

ניידת משטרה

צילום: דוברות המשטרה

"הדבר תמוה שבאים ועוצרים אדם על סמך תחושה סובייקטיבית של אישה מבלי שנבדק משהו ראשוני, מצלמות, באה אישה סברה שהוא שפך לה סוכר ועצרו אותו, הדבר תלוש מהמציאות", אמר הסנגור וביקש לשלוח את הרופא למעצר בית בבית הוריו שבאזור השרון.

"אני רופא שיניים, יש לי קליניקה באשדוד", אמר הרופא בבית המשפט, "אם אני מורחק עד יום שלישי אני צריך לבטל מטופלים והמספרים נמצאים במכשיר הטלפון שלי שנתפס על ידי המשטרה".

השופטת עדי אייזדורפר דחתה את בקשת המשטרה וקבעה כי הרופא ישהה במעצר בית בבית הוריו עד ליום שלישי והורתה למשטרה להביא לו את מספרי הטלפונים של המטופלים שנקבע להם טיפולים עד ליום שלישי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר