ירי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
ירי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

עם טביעות אצבע וסכין באוטו: נעצר חשוד בירי במע"ר באשדוד בתחילת החודש

אירוע הירי שהתרחש במע"ר דרום בתחילת החודש החריד את שלוותם של התושבים והעלה את מפלס הדאגה בעיר. אתמול נעצר חשוד בירי, אך מתברר שזהותו הייתה ידועה למשטרה כבר לפני שבועיים

פורסם בתאריך: 28.7.21 12:48

     

בתאריך 4 ביולי, לפני כמה שבועות החריד צרור יריות את מע"ר דרום בסביבות חצות הלילה. השכנים המבוהלים שהתעוררו מהרעש דיווחו על ירי שככל הנראה בוצע מנשק אוטומטי.

המשטרה הוזעקה למקום, סגרה את אזור האירוע והחלה לאסוף ראיות על מנת לאתר את מי שעומד מאחורי הירי.

הממצאים שנאספו מהזירה עובדו ונשלחו למעבדות מז"פ ואותרו טביעות אצבע על חפץ הקשור לאירוע. טביעות האצבע הללו שאותרו לפני כשבועיים, הובילו את החוקרים לתושב גן יבנה, בן 20.

זירה. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

זירה. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

אמש בשעה 20:10 נעצר החשוד בחשד כי הוא עומד מאחורי הירי הזה, בחיפוש ברכבו נמצאה גם סכין וכן ממצא נוסף הקושר אותו לאירוע הירי.

הבוקר הוא הובא לבית המשפט כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו בשמונה ימים בחשד לעבירות של ירי בנשק חם, קשירת קשר לפשע ואחזקת סכין.

סנגורו תהה בבית המשפט מדוע החשוד לא נעצר בשבועיים שעברו מאז שאותרו טביעות האצבע שלו, "אם המשיב היה מסוכן איך יעלה על הדעת שלא נעשה דבר לעצור אותו. זה לא שהוא הוזמן לחקירה ולא הגיע. הוא אתמול נעצר באופן אקראי או לא, אבל ברור ששבועיים שלמים בן אדם מסתובב לכאורה כשיש טענה שיש טביעות אצבע על חפץ כה מהותי שנתפס זה צורם בלשון המעטה… מדובר בבחור צעיר אין עבר פלילי אין קשר לירי. הוא לא קשור לשום דבר לירי, לא החזיק מעולם אקדח בידיו".


באותו עניין:


השופט חיים נחמיאס כתב בהחלטתו כי החשוד "דבק בזכות השתיקה וזוהי זכותו, אך יש לה מחיר שכן אדם חף מפשע זועק את חפותו מוסר את גרסתו שכן לו יש ענין שגרסתו תיבדק ואם ימצא בה ממש ישוחרר מן המעצר".

עוד הוסיף השופט נחמיאס כסוג של ביקורת על המשטרה כי במצב רגיל הוא היה מקבל את בקשת המשטרה לימי מעצר במלואה, אלא שלאור העובדה שהוא לא הצליח לקבל תשובה מדוע ולמה החשוד נעצר רק אתמול הוא מאריך את מעצרו בשישה ימים בלבד.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

על רקע מלחמת הכנופיות באשדוד ומעצרם של חשודים מכנופיות מסוימות, העלה סנגורו של החשוד טענה כי מרשו שרוי ב"בסכנה ממשית לחייו" זאת מאחר והוא מוחזק בבית המעצר שקמה יחד עם גורמים שעלולים לפגוע בו.

השופט נחמיאס התייחס לכך וכתב, "חזקה על כל הגורמים הרלבנטיים שיבדקו את הדברים ואם יש בהם ממש, ידאגו שהמשיב יוחזק במקום שלא יסכן את חייו שלומו ובטחונו".

החשוד נעצר לפני כמה חודשים בחשד כי היה מעורב בהריגתו של כלב באחד הפארקים באשדוד, אך בהמשך הוא שוחרר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר