בית חולים איכילוב. צילום: מגד גוזני

בשורה נהדרת: חולה הקורונה אפיק סוויסה שב להכרה

סוויסה בן ה-22 הוא חולה הקורנה הקשה הצעיר ביותר בארץ. לאחר שמצבו הידרדר הוא הועבר מאסותא אשדוד לאיכילוב, חובר למכונת אקמו ומצבו הוגדר קשה מאוד. היום הוא התעורר וכבר מתקשר עם סביבתו

פורסם בתאריך: 12.4.20 18:20

     

אפיק סוויסה חולה הקורונה בן ה-22 מאשדוד, שהוכנס לטיפול נמרץ ומצבו היה קשה מאוד, התעורר ומתקשר עם סביבתו. כך מעדכנים בשעה זו בבית החולים איכילוב שבו הוא מאושפז.

אפיק הוא החולה הקשה הצעיר ביותר בארץ אף על פי שאין לו מחלות רקע והוא אף לא נהג לעשן. הנגיף אובחן אצלו לאחר שחזר מטיול בארה"ב ומרכז אמריקה יחד עם חברים.

לאחר שהחל לחוש ברע אושפז במחלקת קורונה של בית החולים אסותא אשדוד ולאחר שמצבו הידרדר והרופאים החליטו שיש לחברו למכונת אקמו (שפועלת בשיטה של חמצון חוץ גופי במקרים קיצוניים של כשל ריאתי), שאיננה בנמצא באסותא, הוא הועבר בדחיפות לבית החוולים איכילוב והוכנס ליחידת טיפול נמרץ.

מבית החולים איכילוב נמסר לפני זמן קצר כי אפיק חזר להכרה מלאה ומתקשר עם הסביבה, אך עדיין נתמך במכונת לב ריאה. ״כולנו תקווה שתהליך השיפור ימשיך ונעשה כל מאמץ להחזירו לשגרת חייו הקודמים״, אמר ד״ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מניין המתים ממחלת קורונה בישראל עלה היום ל-103, ומספר החולים ל-10,743 – 175 במצב קשה ומתוכם 129 מונשמים. באשדוד הגיע הבוקר מספר החולים המאומתים ל-175 – 30 כבר החלימו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר