שריפה גדולה במסוע של חברת כיל בשטח נמל אשדוד
לוחמי האש של תחנת אשדוד פועלים בשריפה גדולה מאוד של מסוע פוספטים שנכנס לתוך בניין מיון ואכסנה. יש לציין כי עשן רב וסמיך נראה ברחבי העיר. למקום הוזמנו מנוף גבהים ורכבי אספקת מים כולל תגבור מתחנות משנה. במקום היתה רכבת בהעמסה וע"פ הוראת כבאות והצלה היא הוצאה החוצה וכרגע מקררים את הקרונות במים.

