קרדיט צילום: אלי כהן דובר כבאות מחוז דרום

צפו: תרגיל לחילוץ לכודים כתוצאה משריפה בבית החולים אסותא אשדוד

היום התקיים תרגיל משותף בבית החולים אסותא אשדוד ע"ש סמסון יחד עם שירותי כבאות והצלה תחנת אשדוד.רשף יוסי מלכה מ"מ מפקד תחנת כיבוי אשדוד "אין ספק שמדובר בתרגיל מורכב שדורש הערכות והכרה של בית החולים החדש יחד עם בעלי התפקידים,התרגיל היה מוצלח מאוד ושיתוף הפעולה היה מעולה והצלחנו להפיק לקחים ולהגיע למסקנות אשר יסייעו לנו בזמן אמת"

פורסם בתאריך: 24.4.18 14:05

     

היום (ג') נערך תרגיל משותף בבית החולים אסותא ע"ש סמסון בא לבדוק את מוכנות והיערכות תחנת הכיבוי אזורית אשדוד יחד עם בית החולים אסותא אשדוד ע"ש סמסון לתרחיש שריפה וחילוץ לכודים ויישום הפקודות הרלוונטיות לשריפה וטיפול באירוע מורכב של נפגעים ולכודים רבים.

באירוע הזה משתתפים עובדי ולוחמי אש של תחנה אזורית אשדוד יחד עם יחידת חומרים מסוכנים של התחנה ויחידת החילוץ המשותפת לתחנה אזורית אשדוד ואשקלון (לכיש) בשיתוף פעולה של הנהלת בית החולים וצוות החירום יחד עם מחלקות האשפוז רופאים ואחיות.

קרדיט צילום: אלי כהן דובר כבאות מחוז דרום

תרגיל מסוג זה דורש הערכות מוקדמת ושת"פ בין גופים שונים בכדי ליצור תיק תרגיל מסודר וזרימה חיובית של התרגיל להערכות בזמן חירום ולכן התקיימו מבעוד מועד פגישות והכנות של שירותי כבאות בראשותו של מ"מ מפקד תחנת אשדוד רשף יוסי מלכה, מפקד משמרת ומנהל התרגיל להב מוטי ביטון יחד עם מנכ"ל בית החולים דר' דודו דגן, סמנכ"ל תפעול ואדמינסטרציה שלמה עמיר בכירי הנהלה וצוות בטחון ובטיחות.

בחלק מהתרחישים פעלו לוחמי האש לכיבוי שריפה וחילוץ לכודים יחד עם צוות חירום של בית החולים,שריפת כלי רכב,חילוץ מגובה ועוד.

דני מושיוב מנהל התפעול ומנהל התרגיל "תרגול בית החולים בשיתוף מערך הכבאות הוביל להעלאת רמת המוכנות. תרגיל זה הנו הראשון במסגרת שורה של תרגילים במצבי חירום שתפקידם להכין את בית החולים להתמודדות בזמן אמת".

רשף יוסי מלכה מ"מ מפקד תחנת כיבוי אשדוד: "אין ספק שמדובר בתרגיל מורכב שדורש הערכות והכרה של בית החולים החדש יחד עם בעלי התפקידים,התרגיל היה מוצלח מאוד ושיתוף הפעולה היה מעולה והצלחנו להפיק לקחים ולהגיע למסקנות אשר יסייעו לנו בזמן אמת. אנו מודים לבית החולים אסותא על שיתוף הפעולה וקבלת האורחים".

קרדיט צילום: אלי כהן דובר כבאות מחוז דרום

קרדיט צילום: אלי כהן דובר כבאות מחוז דרום

קרדיט צילום: אלי כהן דובר כבאות מחוז דרום

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר