חן בוקר בסלפי עם לסרי
חן בוקר בסלפי עם לסרי

למה לי פוליטיקה עכשיו?

אם אתם רוצים לשנות, להשפיע, לחדש, לשמר את הקיים או שתהיה לכם הזכות בכלל לבוא ולהתלונן אחר כך על כל דבר ועניין הנעשה בעיר, לכו להצביע ותחזקו את מי שעושה באמת

פורסם בתאריך: 3.8.18 14:12

     

בואו נתחיל בזה שאני לא מבינה גדולה בפוליטיקה, אבל אני מבינה באנשים. ויתרה מכך, אני יכולה להתוודות ולומר שבעבר הייתי עטופה במגננות וחומות, לא אחת הייתי עושה מניפולציות כדי להשיג את רצוני. ואם ממש אכנס בעצמי, אוכל לומר שהייתי מלאה בבולשיט שאין לי מושג איך אנשים אכלו אותו, לפעמים אפילו בכפית.

למזלי, בחרתי להתעמת מול עצמי, להתמודד, לחפור ולהעמיק ועברתי עם עצמי הרבה תהליכים, עשיתי לעצמי טיפולים פסיכולוגיים דרך כתיבה וכמה סדנאות להעצמה אישית שחפרתי בהן בעמקי נפשי, והתוצאה המעולה שהפקתי היא שבולשיט למשל, בתור אחת שהייתה מומחית בו, כבר לא עובד עליי בשום אופן ומשום כיוון.

והנה, אווירת הבחירות המקומיות כבר כאן, ואיתה כל הבולשיט הלא מקורי, ההבטחות הגדולות, הקמפיינים שנראים מזהירים בעיקר בעיני מי שמוביל אותם ואינספור תושבים מבולבלים שלא יודעים מה לעשות.

חלקם לא יודעים איך זה בכלל עובד (כן, בוחרים מישהו לראשות והעיר ומצביעים גם לרשימה למועצת העיר, זה לא אותו הדבר). ולצערי, לא כולם מבינים מה קורה. יתרה מכך, יש הרבה שפשוט הופכים את יום הבחירות ליום חופש או יום כיף ואפילו לא מגיעים להצביע ולא מממשים את זכותם הדמוקרטית, כאלה שעבורם ״אז למה לי פוליטיקה עכשיו?״ זה לא רק שיר של להקת משינה.

אז בתור אחת שלא מתיימרת לומר שהיא מבינה בפוליטיקה, אבל חיה בעיר אשדוד ודי מבסוטה ואוהבת את העיר ויכולה לומר ולהעיד על עצמי שאני מבינה באנשים, הנה כמה נקודות למחשבה (ויש לכם זמן לחשוב על זה) עד יום הבחירות.

סיסמאותOUT — מעשים IN

נמאס לי לשמוע סיסמאות קלישאתיות. מתמודדים יקרים לראשות העיר ולמועצת העיר, אני לא מצליחה להבין איפה הייתם ומה עשיתם עד עכשיו ולמה נדמה לכם שתקבלו את הקול שלי? אם הייתם פעילים עד עכשיו ופספסתי אתכם, כנראה שלא הייתם מספיק פעילים, ואם לא הייתם פעילים עד כה ומצאתם לנכון להקים רשימה משלכם, תצטרכו יותר מסיסמאות מעייפות כדי לקבל את הקול שלי. כי אם יש משהו שלמדתי בחיים. זה שיש דיבורים ויש מעשים, ומעשים, איך לומר, משפיעים הרבה יותר.

אתם חייבים לצאת ולהצביע

אם אתם רוצים לשנות, להשפיע, לחדש, לשמר את הקיים או שתהיה לכם הזכות בכלל לבוא ולהתלונן אחר כך על כל דבר ועניין הנעשה בעיר, קחו שעה ביום החופש הזה ולכו תממשו את הזכות שלכם להשמיע את קולכם. תצביעו בחוכמה, תסתכלו על התמונה הגדולה, אל תזרקו את הקול שלכם לאיזו רשימה פופוליסטית או למתמודדים לראשות העיר שלא מוכיחים עשייה אמיתית, שלא מביאים מצע אמין עם הבטחות שיש להן קרקע, שמדברים חיובי ולא מה לדעתם המתמודדים שלהם עושים לא נכון – אלא לאנשים שעושים.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


אל תזרקו את הקול שלכם לפח

לצערי במערכת הבחירות הקודמת הרבה קולות נזרקו לפח. מה הכוונה? אנשים הצביעו למשל לכל מיני רשימות של צעירים מלאי אג’נדה חיובית שלא הצליחו לקבל ולו מנדט אחד. למה היו מלא רשימות שונות שמדברות כמעט את אותו החזון? אגו. כי כולם רצו להיות מספר 1, וזה היה הדבר החשוב ביותר עבורם, גם במחיר של לא להצליח להשתחל למועצת העיר ובאמת להשפיע ולעשות.

לא אומרת שלא לתת כוח לצעירים, להפך, אני אפילו בעד[ אבל תנסו לעשות סקר קליל בין החברים והמשפחה שלכם או אפילו הקופאית בסופר השכונתי שלכם כדי להבין את יש סיכוי שהרשימה הזו תצליח לקבל מנדט ושאתם לא בוחרים במישהו שאתם אוהבים ומאמינים בו ובדרך שלו, אבל רק אתם ועוד ממש מעט אנשים.

הרי בכל יום כולנו בוחרים כל כך הרבה דברים מחדש: מה לאכול, לאן ללכת, איפה לבלות, היכן לעבוד, את מי לאהוב, והנה אוטוטו תגיע השעה ונוכל לבחור ולהשפיע לא רק עבורנו אלא גם עבור הסובבים אותנו. והקול היחיד שלנו ישפיע? תתפלאו, אבל כן! כל אחד הוא קול קטן, ואם קצת אכפת לכם מבני המשפחה, החברים ואולי אפילו מהשכנים שלכם, קחו אחריות והחל מהיום דרבנו את כולם לצאת ולהצביע. לא משנה למי (כאילו משנה, אבל בסופו של דבר כל אחד ייבחר ויצביע לבד) העיקר שתצביעו.

 

הטורים הקודמים של חן בוקר:

גבר, לא תישאר רווק צעיר לנצח

מון דיאל, מון שרי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר