חן בוקר
חן בוקר

מון דיאל, מון שרי

מזל טוב לצרפת על הזכייה במונדיאל 2018, ואיזה כיף שזה נגמר ובמקום לרבוץ איתו על הספה ולבהות במשחקי כדורגל, נמשיך לרבוץ על הספה ולבהות בדברים אחרים. כל מה שלמדתי על הזוגיות שלי ועל כדורגל בחודש המונדיאל האחרון. ומזל טוב לחנבו, בכל זאת, טור ראשון

פורסם בתאריך: 20.7.18 10:44

     

הכבישים הפכו ריקים, העסקים כמו נטושים, ואנשים הסתגרו בבתים אחרי שרוקנו את המדפים בסופרים. לא, לא מדובר בתיאור מצבם של תושבי עוטף עזה או ברחובות “אמריקה” מאז פשיטת אנשי “גלעד” מהסדרה "סיפורה של שפחה". במשך חודש שלם כל מה שעניין זה מי בישל, מי הבקיע, מי החמיץ — ולא, אני לא מדברת גם על התכנית “משחקי השף”, אלא על מצב הרחובות ביום ראשון השבוע בזמן משחק גמר המונדיאל בין צרפת לקרואטיה.

מסקנה: כולם רואים את משחק הגמר.

נשיא צרפת עמנואל מקרון חוגג בגמר. צילום: Alexei Nikolsky אי־פי

נשיא צרפת עמנואל מקרון חוגג בגמר. צילום: Alexei Nikolsky אי־פי

למרות העובדה שהייתה לי “טו דו ליסט” מראשון עד לסופ”ש, מעמד האירוע הביא אותי לשבת בסלון ביתי יחד עם שי (הבנזוג כפרעליו) ושניים מחבריו — תומר, רואה החשבון שנרדם עוד לפני שנגמרה המחצית הראשונה, ודיוויד, שהתלהב מאיך שרואים ממרפסת הבית שלנו את הסקייט פארק וזרק לפח הימור בסך 200 ש”ח שקרואטיה ינצחו בהפרש של שני שערים — ומצאתי עצמי נהנית לשתות כמה בירות, לנשנש שטויות עתירות קלוריות ואפילו לצעוק על מסך הטלוויזיה.

מסקנה: יש דבר כזה גבר שמשתעמם מכדורגל או ממש עייף עד כדי הירדמות במשחק הגמר, וכן, משחק גמר דוחה לחץ בעבודה.

אני אישה בת 34 (בקרוב), וצפייה במשחקי כדורגל לא זרה לי. גדלתי בבית עם שלושה אחים זכרים, ופעם, לפני שהייתה טלוויזיה בכל חדר, במרפסת ואפילו במטבח בבית הוריי, לא הייתה לנו ברירה אלא לצפות יחד איתם כיוון שאף טיעון לא היה מספיק חזק אל מול “משחק העונה” או “משחק חצי הגמר” ובטח לא כנגד “משחק הגמר”.

מסקנה: אני יכולה לקרוא לזה כורח ההרגל או להתוודות: כדורגל עולמי מעניין אותי.

אז ראיתי כמעט את כל משחקי המונדיאל יחד הבנזוג, והאמת שדי נהניתי. אני לא שואלת מה זה נבדל, אני לרוב מצליחה להבדיל בין קרן לחוץ, ואף על פי שבהגזמה כל הנשים בעולם התלוננו שכולם מתעסקים בכדורגל בחודש האחרון, מצאתי בזה דווקא זמן איכות זוגי, מה גם שרגע אחרי משחק הגמר יצאנו לאכול ולשתות משהו באחד הברים בעיר ואפילו ראינו כמה משחקים בטלוויזיה במהלך חופשה שעשינו לפני כשבועיים במדריד, בירת ספרד (ממש לפני שהיא הודחה בשלב שמינית הגמר).

הבנזוג שי (מימין) מוצא זמן לצפות במשחק בשדה תעופה בחופשה הזוגית בחו"ל

הבנזוג שי (מימין) מוצא זמן לצפות במשחק בשדה תעופה בחופשה הזוגית בחו"ל

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


אז מה למדתי מצפייה במונדיאל 2018?

  1. לגברים יש רגשות. הם כועסים, בוכים, מתלהבים, מתרגשים וגם יודעים לעשות הפסקה מהעבודה באמצע היום כדי לראות משחק שמתחיל בשעה 15:00 או להגיע הביתה לפני השעה 18:00 בערב, לעשות קניות ולהכין כיבוד לחבר’ה שבאים לצפות במשחק.

2. הכוכבים הגדולים לא שווים כלום. מסי ורונאלדו שמתחרים זה בזה על תפקיד הכדורגלן הכי טוב בעולם לא שווים כלום לנבחרות המדינות שלהם (בעיקר מסי) אם הם לא משחקים בקבוצה שלהם.

3. אין מה לחגוג בגזרה הנשית את סיום המונדיאל, בקרוב הליגות הקבועות יחזרו ובעוד שנתיים יתקיים טורניר ה”יורו” — אליפות אירופה בכדורגל.

4. רוב השערים הובקעו ממצבים נייחים מה שאומר שיש עתיד להצלחה עבור נבחרת ישראל בעתיד הרחוק אם הם יעבדו ממש טוב על בעיטות.

חצי גמר המונדיאל: אנגליה מול קרואטיה. צילום: DARREN STAPLES רויטרס

חצי גמר המונדיאל: אנגליה מול קרואטיה. צילום: DARREN STAPLES רויטרס

5. ב”כאן 11” הגיעו לרייטינג שיא של 37.2 אחוז, וסביר להניח שהם ייאלצו לעבוד ממש קשה בארבע השנים הקרובות כדי להגיע לאחוזים דומים עם התכנים המקוריים שלהם. אבל היי, הודות לתאגיד לא שילמנו על הצפייה.

6. הגישה של “אם אי אפשר להילחם בזה — זרמי עם זה” נכונה לכל הנשים הכועסות שכל מה שמעניין את הגברים שלהן זה לבהות בחבורת בחורים רצים אחרי כדור. תהפכו את זה לזמן איכות משותף ושתו איזו בירה או פשוט תקבלו את זה ותעסיקו את עצמכן בפעילויות אחרות, רק אל תתמרמרו. שום דבר לא יעזור — זה המונדיאל.

7. אין לי במה לצפות בטלוויזיה עכשיו כי גם המונדיאל נגמר וגם נגמרה העונה השנייה של "סיפורה של שפחה" — מוזמנים לשלוח לי המלצות.

8. כשאני אהיה גדולה אני מקווה שיהיה מישהו שתמיד ידאג לי, למקרה שלפתע ירד עליי גשם סוער, כמו שדאגו לפוטין.
9. מונדיאל זה כיף!

10. אם שרדתי עם הבנזוג את המונדיאל, נצליח לשרוד הכול ביחד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר