מקום האסון בנמל אשדוד
מקום האסון בנמל אשדוד

אסון בנמל אשדוד: עובד שעסק בפירוק מנוף נחבל ונהרג

האיש עסק בפירוק מנוף ישן מטעם חברה חיצונית, נפגע מכבל שהשתחרר ונהרג. מפקח עבודה ראשי במשרד העבודה: "לא תותר עבודה בגובה בנמל עד שהנהלת הנמל תציג לנו תוכנית בטיחות מפורטת". זהו ההרוג ה-40 בתאונות עבודה מתחילת השנה

פורסם בתאריך: 4.9.20 10:06

עדכון אחרון: 4.9.20 12:12

     

שוב תאונת עבודה קטלנית בנמל אשדוד: עובד שעסק בפירוק מנוף ישן שיצא משימוש בקצה רציף 9, נהרג.

ככל הנראה הכבל של המנוף השתחרר מסיבה שעדיין אינה ברורה, פגע בו פגיעה אושה, והאיש, תושב חולון בן 48, נפל מגובה של כשלושה מטרים. המשטרה במקום.

ההרוג עבד בחברה שעוסקת בפירוק מנופים ישנים בנמל שמיועדים לגריטה בתוך מתחם נפרד. זהו ההרוג ה-40 בתאונות עבודה מתחילת השנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




פאראמדיק מד"א מתן כהן: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאתר העבודה, סמוך למנוף ראינו גבר כבן 48 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

חזי שוורצמן

חזי שורצמן מפקח עבודה ראשי במשרד העבודה: "אנו רואים בחומרה רבה אירוע זה וזאת לאחר מספר בקרות שלנו בנמל. לא תותר עבודה בגובה בנמל עד שהנהלת הנמל תציג לנו תוכנית בטיחות מפורטת. כמו כן המתקן ייסגר לעבודה".

מקום האסון בנמל אשדוד. קרדיט: 'הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה'

זירת התאונה הבוקר בנמל אשדוד. קרדיט: 'הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה'

מנהלת הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה, ד"ר הדס תגרי: "זוהי תאונת העבודה הקטלנית השלישית בנמל אשדוד בתוך פרק זמן של שנה, וזאת בנוסף לאירועי בטיחות חמורים. לאחר התאונה בה נהרג דוד טטראושוילי ז"ל בפברואר אשתקד פנתה 'הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה' למנהל הבטיחות התעסוקתית בדרישה לקיים פעולות פיקוח הדוקות על הנמל, אולם למרבה הצער נראה שלקחי התאונות הקודמות לא נלמדו".

מחברת נמל אשדוד נמסר: "עובד קבלן נפל אל מותו במהלך עבודתו בנמל. מנכ"ל הנמל הורה על הפסקה מיידית של העבודה באזור המגודר שנמסר לעבודת הקבלן והורה על בדיקה מקיפה של הארוע. המקרה דווח למשטרה והיא חוקרת אותו. נמל אשדוד משתתף בצערה העמוק של המשפחה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר