צביעה וחפיפה בהגנה מלאה. דואק היום במספרה. צילום: אלה פריידין

צפו: מעצב השיער חזר לעבודה – "התגעגעתי"

פורסם בתאריך: 26.4.20 15:36

     

לאחר הפסקה ממושכת של חודש וחצי שנכפתה עליו בשל משבר הקורונה, גם מעצב השיער האשדודי שמוליק דואק פתח היום חדש את המספרה שלו. כך גם ספרים רבים וקוסמטיקאיות שהורשו לשוב ולעבוד.

דואק נלהב מאוד מההזדמנות לחזור לעבודה, לא רק בגלל החשש הכלכלי שמציבה תקופה זו אלא גם, ואף בעיקר, המפגש המחודש עם הלקוחות.

צפו בסרטון של דואק מיומו הראשון במספרה כשהוא נרגש שוב לחזור לספר, לדבר עם לקוחות, ולהרוויח את כספו בכבוד:

"היום חזרנו לשגרה, היום המספרות חזרו לעבוד אחרי חודש חצי בבית." אומר דואק בסרטון "היה מאוד קשה להרגיש לא חיוני למרות שאם היו עושים סקר בין כל הלקוחות הותושבים היו מופתעים אולי לגלות או שלא שהמספרות הרבה יותר חיוניות מקופסאות איחסון של איקאה. אבל אנחנו לא ב'מוד' של תלונות היום, ההרגשה נהדרת, סוף סוף מרגיש משמעותי ולא חסר תועלת כמו שהרגשתי חודש וחצי מול המסך. אני מאחל המון פרנסה טובה ובריאות לכל הספרים ותושבי אשדוד, לכל מי שחזרו היום לעבוד שנעריך את השגרה הזאת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לדואק רשימה ארוכה של לקוחות שהמתינו בסבלנות לרגע בוא יזכו סוף סוף לצביעה ותספורת. הוא כמובן לא חושש לרגע מהעבודה הרבה שמצפה לו. "כבר ביום שישי כשהודיעו על החזרה לעבודה, התחילו להתקשר ולקבוע תורים. יש לי לקוחות שכבר שבועות שולחות לי תזכורות, 'לא לשכוח שחוזרים לעבוד אני ראשונה'", הוא צוחק.

"היה כמובן קשה מאוד לשבת חודש וחצי בבית, במיוחד לאדם כמוני שמאוד פעיל". משתף דואק את מה שעבר עליו בתקופה בא נאלץ להישאר בבית "פתאום גם אין עבודה ואין אופציה לצאת לפרוק את המתח. והבטלה הזאת בשילוב חוסר האונים ואי הוועדות לגבי העתיד שלנו גמרה להמון תסכול. עכשיו התחושה נהדרת".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר