שמוליק דואק. אחח גדול
שמוליק דואק בפעולה בימים כתיקונם. צילום פרטי

מעצב השיער מאשדוד לרה"מ: תנו לספרים לחזור לעבודה

פורסם בתאריך: 19.4.20 12:51

     

שמוליק דואק, בעל מספרה מאשדוד, פנה הבוקר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולמנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימנטוב בבקשה לשקול מחדש את פתיחת המספרות בארץ תחת מגבלות.

מאז שפרץ משבר הקורונה המשק הושבת ואתו גם עבודתם של מעצבי השיער. דואק סבור שניתן להפעיל את המספרות מחדש, בזהירות, בהדרגה, ותוך הקפדה על כללי זהירות מתחייבים.

"כמו המון בעלי עסקים בכל הענפים", ציין דואק בפנייתו, "גם מעצבי השיער ציפו אתמול לשמוע את ההנחיות החדשות לגבי החזרה ההדרגתית של המשק לפעילות, ואיתן הגיעה האכזבה לגלות שהמספרות לא כלולות. מצוקת הלקוחות מתחילה לתת את אותותיה, והלחץ על מעצבי השיער הולך וגובר. זה הגיע למצב של תחנונים והצעות לשלם מחיר כפול כדי ש'אקח את הסיכון' ואגיע אליהן הביתה.

"ידוע לאדוני", הוא מוסיף, ש"ש'נפש בריאה בגוף בריא' היא עובדה מוכחת ולא רק פתגם. מראה חיצוני מטופח תורם רבות למורל ולהרגשה הכללית של כל אחד מאיתנו, והוא חשוב פי כמה בתקופה קשה כזאת של אי ודאות לגבי מצבנו הכלכלי, מצבנו הבריאותי ועתידנו באופן כללי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לדברי דואק, שעובד בתחום כבר יותר מ-30 שנה, ומוכר היטב גם בזכות פעילות הציבורית והקבוצות שפתח בפייסבוק, "העבודה שלנו מתבצעת כשאנו ניצבים מאחורי הלקוחות ולא מולם. עם כפפות ומסכה נוכל להמשיך להיות מוגנים וגם לחזור לפעילות שגרתית. לא כדי לרצות מישהו ממקבלי ההחלטות, אלא בעיקר בגלל שהבריאות שלנו ושל לקוחותינו היא אינטרס אישי קודם כל שלנו!

"אחרי 40 יום ללא עבודה", ממשיך דואק במכתבו, "ו-40 יום שלקוחות הזניחו את שערם (עבור חלקם זה הרבה יותר מ-40 יום), אני מאמין ובטוח שחזרה של המספרות לעבודה עם הגבלות (למשל לקוחה אחת בכל פעם), היא דבר חיוני והכרחי, עבור מגזר גדול של בעלי מקצוע, ובעיקר עבור לקוחות על סף ייאוש. אם היה נערך סקר בין התושבים, אני בטוח שרובם היו עונים שהרבה יותר חשוב להם שהמספרות יחזרו לעבוד, מאשר חנויות של כלי בית או של מוצרי חשמל, שהיום הורשו לחזור לעבודה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר