הדמיית פארק הייטק אשדוד: משרד אדריכלים גוטמן אסיף
הדמיית פארק הייטק אשדוד: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

פארק ההייטק החדש באשדוד: כך זה עומד להיראות

קבוצת ELG שמחזיקה בכ-20 דונם משטח הפארק הסמוך לתחנת הרכבת, מדווחת שסיימה לשווק שני פרויקטים ובהם ארבעה מגדלים. בחברה מעריכים שתחילת הבניה - עוד שנה וחצי

פורסם בתאריך: 31.10.19 17:55

     

עבודות הפיתוח במסגרת הקמת פארק ההייטק החדש בדרום-מזרח אשדוד החלו זה מכבר והם מנוהלות בידי חפ"א (החברה העירונית לפיתוח אשדוד). שטחו של הפארק הוא 133 דונם והוא קרוב לתחנת הרכבת עד הלום, לביג פאשן, לחניון השקמים ולרובע המיוחד.

היזם הראשי הוא יחיאל אבו שהוביל לאורך השנים את קידום הקמת אזור התעשייה החדש מול העירייה. החברה הכי גדולה שצפויה לשכון בפארק היא אלבטק, חברה בת של אלתא שאבו הוא אחד מבעליה.

בעבר נוהל מאבק נגד תכנית הבניה של אזור התעשייה החדש ("מגרש 4") מצד שוחרי טבע ותושבים שביקשו להגן על פארק השקמים והחולות ולא לפגוע בו. בסופו של דבר התכנית אושרה והיזמים התחייבו לשמור על עצי השקמים העתיקים.

ליד הדיונה: גדר בשטח הקמת הפארק החדש. צילום: דור גפני

אחת החברות שרכשה כ-20 דונם בקריית ההייטק לשיווק, היא קבוצת ELG שהשבוע דיווחה על סיום שיווק שני פרויקטים ולפי התכנית שלה ייבנו 4 מגדלים בהיקף של 90 אלף מ"ר בעלות של כ- 900 מיליון שקל.

בחברה מציינים שהם יכילו שטחי מסחר בקומת הקרקע ומעליהם משרדים לתעסוקה עתירת ידע ומדווחים שנמכרו כל 270 היחידות שהוצעו למכירה בשני המגרשים, רובן בגדלים שבין 50-100 מ"ר וחלקן בגודל 400 מ"ר ואף יותר.

שאלנו את ד"ר יוסי כהן סמנכ"ל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב-ELG מיהן חברות ההייטק שייכנסו, אבל הוא מסר שבשלב זה הוא מנוע מלהיכנס לשמות.

ד"ר יוסי כהן סמנכ"ל שיווק ופיתוח אסטרטגי ELG. צילום: ELG

להערכתו של כהן בתוך שנה וחצי תחל הבניה בפועל ובעוד כשלוש שנים היא תסתיים.

מהחברה נמסר כי הפרויקט שווק למשקיעים ולבעלי עניין, קבוצה הומוגנית הכוללת משקיעי נדל"ן ובעלי מקצועות חופשיים מהעיר אשדוד וסביבתה. את הפרוייקט תכנן משרד האדריכלים גוטמן אסיף.

 

 

 

מנכ"ל ELG אלחנן ליזרוביץ: "על פי מודל ייחודי שפיתחנו, המבוסס על חזון החברה המבקש להשביח את הנכסים אותם היא רוכשת, מדובר בעסקה משתלמת ביותר למשקיעי הקצה. המשקיעים נהנו מתנאים מיוחדים וצפויים להרוויח תשואות יוצאות דופן. עם קבלת ההיתר, צפויים הרוכשים להכפיל את סכום השקעתם, קל וחומר, בשלב האכלוס. כבית השקעות בנדל"ן, מטרתנו להשיג עבור לקוחותינו ROI חיובי וגבוה. מטרה זו מושגת בפרוייקט זה, כמו גם בכל פרויקט בחברה".

הדמיית פארק הייטק אשדוד: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

עצי שיקמה בשטח הקמת הפארק החדש. צילום: דור גפני

קבוצת E.L.G הינה חברה בבעלות משותפת של מר יוחאי אפינגר ומר אלחנן ליזרוביץ. היא הייתה מעורבת במספר פרוייקטים משמעותיים בתחום הנדל"ן המסחרי כמו פארק תעשיה ומסחר בחדרה וכן בירושלים, בנימינה, רחובות, הוד השרון ופרדס חנה כרכור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר