גלבר. צילום: אורי קריספין
גלבר. צילום: אורי קריספין

גלבר על הדו"ח: "אני קוראת לד״ר לסרי ובן עדי, גלו אחריות והתפטרו"

חברת האופוזיציה תוקפת את ראש העיר והמנכ"ל בעקבות דו"ח מבקר המדינה על פרויקט התחבורה, וגם נותנת לעצמה קרדיט: "אני גאה שהובלתי את המאבק והבאתי לחקירה המקיפה של משרד מבקר המדינה"

פורסם בתאריך: 24.6.19 12:49

     

חברת האופוזיציה במועצת העיר אשדוד קוראת לראש העיר יחיאל לסרי ולמנכ"ל העירייה אילן בן עדי להתפטר בעקבות הדו"ח החמור של מבקר המדינה בנושא ניהול פרויקט התחבורה. לטענתה, היא זו שהביאה לקיום הביקורת.

גלבר: "דו"ח מבקר המדינה החריף שפורסם היום עם המלצה לחיוב אישי נגד ראש העיר ומנכ"ל העירייה, בעקבות הליקויים בפרויקט ה-reway והתנהגותם השערורייתית של העיריה וקברניטיה, הינו הבזק של אור וצדק בתוך ערפל האינטרסים הצרים שרוחשים בעיריית אשדוד. אני גאה שהובלתי את המאבק והבאתי לחקירה המקיפה של משרד מבקר המדינה, שבעבודתו היסודית חשף את מה שטענתי בזמן אמת, שטובת התושבים לא עמדה לנגד עיניהם של מקבלי ההחלטות בפרויקט ה-reway הכושל, שלראש העיר לא אכפת מתושבי העיר ועל כך שהוא עושה בכספנו כבשלו".

לסרי בהערכת המצב הערב. לצדו המנכ"ל אילן בן עדי ומ"מ גבי כנפו. צילום: שמוליק דוד

לסרי בהערכת מצב ולידו המנכ"ל בן עדי. צילום: שמוליק דוד

"זו שעתנו הגדולה ואסור שנניח לה", הוסיפה גלבר, "אז בשם כל תושבי אשדוד שעדיין אכפת להם מהעיר האהובה שלנו, אני קוראת לד״ר לסרי ראש העיר ולאילן בן עדי מנכ״ל העירייה, גלו אחריות והתפטרו! עשו זאת בכבוד והודו בטעויות הקשות שביצעתם. כל המחדלים שהתרעתי עליהם בזמן אמת גם למבקר מדינה וגם ליועץ המשפטי לממשלה אודות הליקויים בפרויקט ה-reway ובהתנהגותכם השערורייתית נחשפו עתה בדו״ח המבקר לפרטי פרטים. בזבזתם עשרות מליוני שקלים מכספי התושבים בנוסף למאות מיליונים שקיבלה העירייה ממשרד התחבורה וזאת תוך העלמת מידע מהציבור, מחברי המועצה, ומשרדי הממשלה.

"הנהלת העיר והעומד בראשה בפרט אמורים לשמש כנאמני ציבור ולהגן על כספו, התנהלותכם פגעה אנושות בתושבי העיר, באמון הציבור, בעקרונות השקיפות ובתקציב העירייה. להוסיף צרה לצרה, הפרוייקט נראה ככביש דמים וגם לעובדה זו אין אוזן קשבת בהנהלת העיר. אני ממליצה לעצור את כל הפרוייקט לאלתר, לבחון אפשרויות אמיתיות מה עושים מכאן לטובת הציבור בלבד. עדיין לא נאמרה המילה האחרונה ובקרוב ייחשף כפי שהבטחתי, מה השיקולים האמתיים שעומדים מאחורי הפרוייקט האומלל הזה שהמטתם על ראשו של הציבור האשדודי. לסרי ובן עדי, זכרו, יפה שעה אחת קודם".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר