נאור ביטון. צילום: דניאל דרובי
נאור ביטון. צילום: דניאל דרובי

יש עתיד: ביטון סיים את תפקידו; המחליף – גיא סער

טלטלה במטה מפלגתו של לפיד באשדוד: נאור ביטון זז הצידה לאחר חודשים ספורים בלבד בתפקיד והמחליף הוא לא אחר מאשר גיא סער, מראשי מחאת השבת. סער הצטרף בבחירות המקומיות לרשימתו של כצנלסון, שנתמכת על ידי ישראל ביתנו

פורסם בתאריך: 21.1.19 20:26

     

לאחר חודשים ספורים שבהם עמד בראש מטה מפלגת יש עתיד באשדוד, נאור ביטון סיים את תפקידו. המחליף, יהיה מי שיאמר המפתיע, הוא גיא סער, שהיה ממובילי מחאת השבת בעיר והצטרף בבחירות המקומיות האחרונות לרשימתו של שמעון כצנלסון.

ביטון מסר לנו רק: "ממשיך בתפקידי בעולם הפרו-ישראלי". הוא לא השיב לשאלותינו מדוע סיים, מי יזם זאת ובאיזו מפלגה הוא תומך כעת. רעייתו של ביטון, הודיה, פעילה במשמרת הצעירה של הליכוד זה שנים.

ביטון היה כזכור עוזרו של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי עד לפני כתשעה חודשים. לאחר שעזב, יצא נגד מדיניותו של לסרי בסוגיית השבת. הוא הצטרף למערכת הבחירות המקומיות בראש תנועת אשדוד מתעוררת שנתמכה על ידי יש עתיד. הרשימה לא הצליחה להיכנס למועצה.

 

ככל הידוע ההסכם בין יש עתיד לביטון כלל תמיכה הדדית: הם תמכו בו ברמה המקומית בהנחה שהוא יעבוד עבור המפלגה ברמה הארצית, קרי יכין את השטח לבחירות לכנסת כדי שיאיר לפיד ישיג כמה שיותר קולות בעיר.

גיא סער. צילום: אורי קריספין

גיא סער. צילום: אורי קריספין

לאחרונה, מסתבר, הוחלט לפרק את החבילה. ביטון זז הצידה ובמקומו הוחלט להציב את גיא סער, שכאמור הלך עם כצנלסון בבחירות המוניציפאליות ברשימה שזכתה לתמיכת מפלגה אחרת – ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן. אמש חנך ליברמן את מטהו באשדוד שנמצא באותו מקום שבו פעל מטה כצנלסון רק לפני שלושה חודשים. אגב סער הוא גם דמות בולטת ביציעים של עירוני אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מיש עתיד נמסר בתגובה: "נאור ביטון אכן היה ראש המטה באשדוד ושיתוף הפעולה איתו היה פורה. לקראת הבחירות הוחלט לרענן את המטה ויחד איתו בהחלטה משותפת עשינו זאת. ראש המטה החדש הינו גיא סער. יש עתיד מאמינה בעיר אשדוד ומכוונת קדימה בהובלת ראש המטה החדש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר