עוזב. נאור ביטון. צילום: אבי רוקח, כלכליסט
עוזב. נאור ביטון. צילום: אבי רוקח, כלכליסט

נאור ביטון מסיים את תפקידו בלשכתו של לסרי

תזוזה בלשכה: לאחר כשנתיים בתפקיד יועץ ראש עיריית אשדוד, החליט ביטון לעזוב כדי "להתקדם לתפקיד בעולם הפרו-ישראלי"

פורסם בתאריך: 16.4.18 14:22

     

נאור ר. ביטון שבשנתיים האחרונות שימש כיועץ לראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי, עוזב את תפקידו. כך הוא מסר לפני שעה קלה. לדבריו הוא עשה זאת כדי לעבור "לתפקיד בכיר בעולם הפרו-ישראלי", אך לא פירט באיזה תפקיד בדיוק מדובר.

מדובר בתקופה רגישה מבחינת לסרי שכן נותרה בערך עוד חצי שנה לבחירות המקומיות, ויציבות היא דבר נדרש בעיקר בעת שכזו.

בחנוכה הרשמית של ביה"ח באשדוד: השגריר באו"ם לשעבר רון פרושאור, נאור ביטון ולסרי. צילום: חן בוקר

בשבוע האחרון חזר ביטון מארה״ב, שם הוביל משלחת פרו-ישראלית ייחודית ב-10 אוניברסיטאות שכותרתה ״ישראל – מדינת הגירה״. כבן להורים יוצאי צפון אפריקה, ביטון ייצג את ישראל יחד עם נציגים שהוריהם עלו מאתיופיה, מקסיקו ובריה״מ.

נאור ביטור בפעילות בארה"ב

נאור ביטור בפעילות בארה"ב

בחודש פברואר השנה נבחר ביטון (31) לאחד מ-36 הצעירים המבטיחים של העיתון העסקי ״כלכליסט״. הוא היה דמות בולטת במחאת החברתית באשדוד בקיץ 2011.

ביטון חזר לאשדוד לאחר שסיים לימודי תואר שני במדיניות ציבורית בארה״ב, שם הקים ארגון הסברה בינ״ל, עבד במשלחת הישראלית לאו״ם והתמחה אצל חבר קונגרס בבירה וושינגטון.

״אני רוצה להודות לראש העיר על ההזדמנות המקצועית, ולכל צוות הלשכה ועובדי העירייה המסורים ובראשם מנכ״ל העירייה", מסר ביטון והוסיף: "האמנתי ועודני מאמין כי נושא צעירות וצעירי העיר צריך להיות בראש סדר יומה של אשדוד, משום שהם אלו שיקבעו את עתידה של העיר האהובה שלנו. כעת אני פונה לדרך מקצועית חדשה, אך אני בטוח כי אמשיך לפעול ציבורית ולקדם את אשדוד בעתיד. העיר אשדוד מהווה פסיפס של תרבויות ומגזרים שונים, ועלינו לשמור מכל משמר על אופיה הפלורליסטי״.

ביטון אינו הראשון שמסיים את עבודתו בשלכתו של ראש ראש העירייה. קדמו לו למשל עו"ד יניב אהרון ועו"ד משה ג'רפי. למעשה היחיד שנותר לאורך כל השנים לצדו של לסרי ברציפות הוא שמואל דוד – עוזרו האישי ויועץ התקשורת שלו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר