נאור ביטון. צילום: דניאל דרובי
נאור ביטון. צילום: דניאל דרובי

פרסום ראשון: נאור ביטון "פליט" הלשכה עשוי להתמודד למועצה

לאחר שש שנים בהנהגת יש עתיד באשדוד הפרסומאי דוד קקון מתקדם למישור הארצי. מחליפו הוא נאור ביטון שסיים את עבודתו כעוזרו של ראש העירייה לסרי לפני כשלושה חודשים בטונים צורמים

פורסם בתאריך: 4.7.18 23:21

     

הפרסומאי דוד קקון, בעל רשת האתרים “פור יו”, סיים את תפקידו כיו”ר מטה מפלגת יש עתיד במרחב אשדוד, מטה שאותו ייסד. קקון, הנחשב מקורב לח”כ יאיר לפיד, משדרג את תפקידו לרמה הארצית של המפלגה. הוא ארגן שורה של כנסים מוצלחים בעיר, ניהל שתי מערכות בחירות ארציות וצבר ניסיון פוליטי רב.

קקון הוא ממקימי ארגון העסקים המקומי באשדוד שעתיד לקום בשבועות הקרובים, והוא זה שיהיה המנכ”ל שלו.

דוד קקון עם יאיר לפיד. צילום: מטה יש עתיד

דוד קקון עם יאיר לפיד. צילום: מטה יש עתיד

“מזה מספר חודשים הוצע לי 'קידום', וחיפשנו למי להעביר את הלפיד. אני שמח שלבסוף מצאנו, ואפשר להמשיך הלאה”, מסר קקון.

מי שנבחר בידי יש עתיד להחליף אותו הוא נאור ביטון שהיה עד לא מכבר עוזרו של ראש העירייה ד”ר יחיאל לסרי. בעבר היה עוזרו של שגריר ישראל באו”ם וממובילי מחאת הדיור באשדוד בקיץ 2011.

עזיבתו את לשכתו של לסרי עוררה תהיות רבות, ונראה ששני הצדדים לא היו מאוד שבעי רצון מההתנהלות.

 

בריאיון לעיתון זה במרץ 2017 סיפר ביטון: “אני רוצה להשפיע על הציבור. להגיד לך לאן בדיוק אני רוצה להגיע? לא יודע. יכול להיות פוליטי, בינלאומי, דיפלומטי, מקצועי, לא פוסל שום דבר”.

לסרי. צילום: פבל

לסרי. צילום: פבל

גורם המעורה בנושא העריך שביטון שואף להתמודד בבחירות המקומיות בראש רשימה של יש עתיד או בתמיכה עקיפה שלה, אולם מעל התמודדות של המפלגה בבחירות המוניציפאליות באשדוד מרחף סימן שאלה.

היום (חמישי) העלה ביטון עדכון בפייסבוק ולפיו הוא מוביל את תנועת "אשדוד מתעוררת", שהייתה פעילה בעבר, בין היתר בתקופת המחאה החברתית.

גם עו"ד יניב אהרון שהיה עוזרו של לסרי נכנס בחודשים האחרונים לזירה הפוליטית המוניציפאלית. הוא הקים תנועה חדשה בשם "אנחנו אשדוד" שמתמודדת בבחירות למועצת העיר.

ביטון: ״אני רוצה להודות ליש עתיד וליאיר לפיד על ההחלטה לבחור בי להיות יו״ר המטה באשדוד בהתנדבות. בנוסף, אני מודה לדוד קקון על עשייתו לאורך השנים ורוצה לאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. יחד עם שותפים רבים, אני מתכוון לקדם את אשדוד כעיר פתוחה, ליברלית ומתקדמת יותר!״.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר