האם הוא חוזר? אלון חסן בנמל אשדוד, צילום ארכיון: איליה מלניקוב
אלון חסן בנמל. צילום ארכיון: איליה מלניקוב

חזרתו של חסן לנמל: ההסתדרות "אינה נוקטת צד", אך למעשה מתנגדת

ההסתדרות הכללית הגישה את עמדתה בשאלה לבית הדין לעבודה ובה טענה שחסן משתף פעולה עם ההסתדרות הלאומית ואף קיבל לכאורה תפקיד בכיר. עו"ד פז מוזר: שקר

פורסם בתאריך: 31.5.18 17:10

     

ההסתדרות הכללית הודיעה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע שהיא אינה לוקחת צד בשאלת חזרתו של אלון חסן לעבודתו בנמל אשדוד.

זאת בעקבות תביעה שהגיש חסן כלפי חברת נמל אשדוד. בחברה מסרבים לאפשר לו להיכנס לנמל, לא כל שכן לחזור לתפקידו, עד שלא יסתיים הליך הערעור על זיכויו בפרשה הפלילית המפורסמת, מצד פרקליטות המדינה. כזכור, הערעור שהוגש לפני כשבועיים וכולל רק מקצת מסעיפי האישום המקוריים, ידון בבית המשפט העליון.

אלון חסן ודוד חסן לאחר הזיכוי בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אליהו הרשקוביץ

אלון חסן ודוד חסן לאחר הזיכוי בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אליהו הרשקוביץ

עמדתה של ההסתדרות לבית הדין משקפת עד כמה לאמתו של דבר הנהלתה מתנגדת לשובו של חסן לנמל. ראינו בחודשים האחרונים לא פעם את חסן תוקף בחריפות את התנהלות ההסתדרות והעומד בראשה ניסנקורן וטוען שהם לא מספיק נלחמים ודואגים לעובדים.

בא כוחה של ההסתדרות ציין בתגובתו לבית הדין כי "זה כמעט שנתיים שגוף זר ליחסי העבודה בנמל מנסה לקנות לעצמו יציגות הקרב עובדיו על ידי פיזור הבטחות שוא וחסן משתף עמו פעולה". ברור שהכוונה פה היא להסתדרות הלאומית שמנסה לגייס לחברות את עובדי נמל אשדוד. יותר מזה טוען נציג ההסתדרות שחסן קיבל תפקיד בכיר באותו גוף – ההסתדרות הלאומית, טענה שעורך דינו של חסן, פז מוזר מכחיש מכל וכל.

1 במאי: שר האוצר משה כחלון ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות

1 במאי: שר האוצר משה כחלון ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות

היום הוגשה תגובה בשם חסן באמצעות עורך דין מוזר ונכתב בה בין השאר, "למרות ניסיונה של הכללית להצטייר כ'אובייקטיבית', ברור כי היא פועלת מאחורי הקלעים למניעת שובו של התובע לעבודה. הכללית לא פנתה להשיב את מר חסן לעבודה, מדוע? התשובה ברורה".

"ראוי היה", מוסיף עו"ד מוזר, " כי ההסתדרות הכללית, המתיימרת להיות הארגון היציג בנתבעת, אשר שמה לה למטרה להשמיע את קלם של העובדים, תתמוך בהשבת עובד לעבודתו לאחר זיכויו ממכלול ההאשמות שהופנו כנגדו. הכללית בחרה שלא לעשות זאת, והדבר מדבר בעד עצמו".

נמל אשדוד. צילום: רועי מלול

נמל אשדוד. צילום: רועי מלול

ביום ראשון בבוקר יתקיים דיון בבית הדין לעבודה בבאר שבע והשופט יצטרך לקבוע האם לאפשר לאלון חסן שהיה מזכיר ועד הציוד המכני בנמל אשדוד לשוב לתפקידו ולקבל מחדש אישור כניסה לנמל כבר כעת או שיחליט שיש קודם לכן, להמתין ולראות מה יעלה בגורל הערעור על זיכויו.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר