האם הוא חוזר? אלון חסן בנמל אשדוד, צילום ארכיון: איליה מלניקוב
אלון חסן בנמל. צילום ארכיון: איליה מלניקוב

אלון חסן בפנייה דחופה לבית הדין: בקשה לצו זמני לחזרה לנמל אשדוד

אלון חסן, שזוכה באופן מוחלט רק לפני שבועיים פנה הבוקר באמצעות ההסתדרות הלאומית לבית המשפט בבקשה למתן צו עשה זמני שיורה לחברת נמל אשדוד לאפשר לו להיכנס באופן מיידי לנמל: "הנהלת נמל אשדוד חוששת כי חזרתי לנמל תפיח בקרב העובדים תקווה חדשה למאבק אמיתי על זכויותיהם"

פורסם בתאריך: 15.4.18 12:33

     

לפני מספר ימים ניסה אלון חסן, יו"ר ועד העובדים של נמל אשדוד לשעבר, להיכנס לנמל, אך נעצר בשער על ידי המאבטחים. הנהלת הנמל טוענת שעל אף שחסן זוכה על ידי בית המשפט, פסק הדין עדיין אינו חלוט וייתכן שהמדינה תגיש ערעור. על כן מעמדו של חסן יישאר כפי שנקבע באמצע 2014 – "עובד נמל בהשעיה". לפיכך, אלון חסן,פנה הבוקר באמצעות ההסתדרות הלאומית לבית המשפט בבאר שבע בבקשה למתן צו עשה זמני שיורה לחברת נמל אשדוד בע"מ לאפשר לו להיכנס באופן מיידי לנמל.

בפתח הפנייה לבית הדין בבאר שבע נכתב : " לאחר מסע ייסורים מתמשך והאשמות שווא זֻכָּה אלון חסן מכל העבירות המיוחסות לו, בפסק דין מפורט ומנומק היטב של בית המשפט המחוזי בבאר-שבע, מצופה היה, כי נוכח זיכויו המוחלט והמהדהד של המבקש מכל האישומים, לאחר תקופה ממושכת בה הושעה ממקום העבודה ששימש לו כבית משך כ-25 שנה, תקבל המשיבה את המבקש חזרה 'בזרועות פתוחות', תוך התנצלות על ההליך המביש והקלוקל במסגרתו הושעה, ועל הסבל שנגרם לו משך 4 שנים. "

בהמשך הדברים מאשים חסן את הנהלת נמל אשדוד כי היא פועלת באופן שאינו תמים כלל, בחוסר תום לב בניגוד לדין ובניגוד להוראות החלות על הצדדים, על מנת למנוע את שובו של המבקש לעבודה בנמל. כל זאת  מתוך חשש כי חזרתו של מי שכיהן יו"ר ועד עובדי הנמל במשך שנים, תפיח מחדש תקווה ל1300 עובדי הנמל לשמירה והגנה על זכויותיהם. עוד מאשים חסן כי הנהלת הנמל פועל יד ביד עם ההסתדרות הכללית וזאת מתוך חשש של השניים יוביל לאיבוד אמון מלא של עובדי הנמל בהסתדרות הכללית.

חסן מדגיש כי זיכויו המלא מחייב את חזרתו המיידית לעבודה ללא כל דחייה. " משזוכה המבקש מכל האישומים המיוחסים לו – תקופת ההשעיה תמה, ויש להשיבו לעבודה מיד"

לפיכך פונה חסן לבית הדין ומבקש:

  •   להורות כי השעיית המבקש מעבודתו בנמל  – בטלה.
  • להורות כי על המשיבה להחזיר ולאלתר את המבקש לעבודה בנמל אשדוד.
  • להורות כי המבקש רשאי, כמו כל עובד אחר, לאחר ביטול השעייתו לצאת ולהיכנס בשערי הנמל ללא

כל הגבלה."

 

הפנייה לבית הדין היא באמצעות באי כוחו: עו"ד פז מוזר, עו"ד מיכל רובינשטיין-נגרי, ועו"ד תהילה קייסרמן,  משרד עו"ד ליבליך מוזר ועו"ד בטי מצר לוי.

מנמל אשדוד נמסר בתגובה: "חברת נמל אשדוד לומדת את פסק הדין בעניינו של אלון חסן ומשמעויותיו. החברה פועלת בהתאם לדיני העבודה, ההסכמים הקיבוציים והוראות רשות החברות הממשלתיות . אלון חסן הינו עובד מושעה. ההחלטה בענינו תהיה רק לאחר קבלת פסק דין חלוט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר