שר העבודה והרווחה חיים כץ. צילום- פייסבוק

שר העבודה והרווחה: יש להחזיר באופן מיידי את אלון חסן לעבודתו בנמל

בעוד בבית הדין לעבודה בבאר שבע מתנהל דיון בשאלה אם ראוי ונכון שאלון חסן יוחזר לעבודה בנמל אשדוד, השר חיים כץ מכריז: "לי אין ספק, הזכות של חסן לחזור כרגע, באופן מיידי לעבודה בנמל, אינה יכולה להיות מוטלת בספק"

פורסם בתאריך: 16.5.18 10:29

     

שר העבודה והרווחה חיים כץ, יו"ר ועד התעשייה האווירית בעברו, להחזרתו המיידית של אלון חסן לעבודתו בנמל: "בשבועות האחרונים בבית הדין לעבודה בבאר שבע מתנהל דיון בשאלה אם ראוי ונכון שאלון חסן יוחזר לעבודה בנמל אשדוד. לי אין ספק, הזכות של חסן לחזור כרגע, באופן מיידי לעבודה בנמל, אינה יכולה להיות מוטלת בספק. חסן זוכה על ידי שופט בבית המשפט המחוזי בפסק דין ארוך ומנומק היטב. זכותו הבסיסית של חסן, זכות חוקתית של כל אדם, לעבוד" כתב, והוסיף: "זה לא משנה אם הנהלת נמל אשדוד טוענת כי ההסכם הקיבוצי אומר כך או אחרת, מהרגע שנקבע כי אלון חסן זכאי, על ידי שופט מחוזי, לא ייתכן שיהיה בגדר 'מורשע' על ידי הנהלת הנמל. יוחזר חסן לעבודתו בנמל לאלתר".

כזכור, בתחילת השבוע הודיעה פרקליטות המדינה כי תערער על זיכויו של חסן, לשעבר יו"ר ועד עובדי הציוד המכני בנמל אשדוד, ודוד חסן, בן דודו. חסן אשר הואשם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, הלבנת הון ועבירות נוספות, זוכה מכל האישומים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. במסגרת הודעת הערעור מדגישה המדינה כי עיקרו של הערעור הוא בטענה לפיה המעשים שבית המשפט המחוזי קבע כי בוצעו על ידי אלון ודוד חסן מקימים עבירות של מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור וכן מרמה והפרת אמונים בתאגיד.

האם הוא חוזר? אלון חסן בנמל אשדוד, צילום ארכיון: איליה מלניקוב

ארכיון: אלון חסן בנמל. צילום ארכיון: איליה מלניקוב

בית הדין לעבודה בבאר שבע קבע גם כי הנהלת הנמל רשאית להמשיך את השעייתו של חסן מעבודתו והרחקתו מן הנמל, עד לסיום הליך הערעור נגדו ולמתן פסק דין חלוט בעניינו. חסן עצמו הודיע עוד טרם הגשת הערעור, כי במידה ויוגש בכוונתו לפנות בנושא לבג"ץ.

כזכור, כץ הוא לא הפוליטיקאי היחיד שמביע את דעתו בעניין חסן, רק לאחרונה הפתיע את עובדי הנמל שר התחבורה ישראל כץ  כשצייץ בטוויטר: "אומר רק לזכותו של אלון חסן שמעולם לא ביזה ולא הפר החלטות של בית המשפט, בדרך שעשו יורשיו"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר