השר כץ וחסן. צילום:אמיל סלמן

מפתיע? השר ישראל כץ מפרגן לאלון חסן

בעקבות השביתה בנמל והחלטת הפרקליטות השר ישראל כ"ץ צייץ בטוויטר: "אומר רק לזכותו של אלון חסן שמעולם לא ביזה ולא הפר החלטות של בית המשפט, בדרך שעשו יורשיו"

פורסם בתאריך: 14.5.18 08:47

     

ציוץ של שר התחבורה ישראל כ"ץ, מי שקולו לא נשמע כמעט במהלך שביתת הנמלים, הפתיעו את עובדי נמל אשדוד ששבו אמש לעבודה אחרי ארבעה ימי שביתה, אך באופן כזה שהנהלת הנמל לא מרוצה מהתפוקה .
אחרי שהפרקליטות הודיעה כי תערער על זיכויו של חסן. השר כתב: "זו החלטה משפטית שאינה נוגעת למדיניות אותה אני מוביל בנמלים… על רקע אירועי הימים האחרונים אומר רק לזכותו שמעולם לא ביזה ולא הפר החלטות של בית המשפט, בדרך שעשו יורשיו, החוששים משובו לנמל".

הציוץ של השר כץ

כזכור, עובדי נמלי אשדוד  פתחו בשביתה 'פראית' ביום רביעי שעבר. ראשי הוועדים בנמלים הפרו את הוראות בית הדין הארצי לעבודה כאשר לא התייצבו לדיונים, גם לא בעזרת שוטרים. בשל כך הוחלט כי ראשי הוועדים ישלמו קנס אישי בן 80 אלף שקל כל אחד בגין ביזוי בית הדין. לאחר שהקנס הושת (בצורה של הוצאות משפט למדינה ולנמלים) הודיעו ראשי הוועדים כי יגיעו לדיון שנערך במוצ"ש, ואכן הגיעו.

העובדים שבו לעבודה הבוקר, אך לפחות באשדוד היו התפוקות נמוכות מאוד. בתוך כך הודיעה הפרקליטות כי תערער על זיכויו של חסן, שמצדו הודיע כבר בשבוע שעבר כי יפנה לבג"ץ אם יוחלט להגיש ערעור.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר