האם הוא חוזר? אלון חסן בנמל אשדוד, צילום ארכיון: איליה מלניקוב
אלון חסן בנמל. צילום ארכיון: איליה מלניקוב

המחילה הגדולה: מיכל לוגסי מבקשת סליחה מאלון חסן וקוראת להחזירו לנמל

יושבת ראש ועד עובדי המינהל וחברת הנהגת ההסתדרות, מיכל לוגסי, הנחשבת מקורבת לניסנקורן, שלחה הודעה לעובדים בוואטסאפ ובה ביקשה סליחה מאלון חסן על כך שהתנערה ממנו ולא נתנה לו גיבוי. היא קראה שם להחזירו לנמל לאותה עמדה שבה היה עד שהושעה מתפקידו

פורסם בתאריך: 17.4.18 08:50

     

"עובדים ועובדות ערב טוב, ברצוני לפתוח את ליבי ואת תחושותיי. מזה שבועיים בערך אני מרגישה לא טוב עם עצמי! ואסביר, כואב לי ברמה האישית על העוול שנגרם לאלון חסן. אני מברכת על זיכויו וקוראת להחזירו לנמל אשדוד בדיוק למקום שממנו נאלץ לעזוב, להנהיג את העובדים. תזכרו תמיד שלעולם לא מאוחר להבין שטועים, זו גדולת האדם".

כך כתבה יו"ר ועד עובדי המינהל בנמל אשדוד מיכל לוגסי בהודעת וואטסאפ ששלחה לעובדים אמש. לוגסי, היא יושבת הראש הראשונה של אחד הוועדים הגדולים בנמל שקוראת להחזיר את אלון חסן לתפקידו.

מיכל לוגסי יו"ר ועד עובדי המנהל בנמל אשדוד וחברת הנהגת ההסתדרות. צילום: יח"צ נמל אשדוד

מיכל לוגסי – יו"ר ועד עובדי המנהל בנמל אשדוד וחברת הנהגת ההסתדרות. צילום: יח"צ נמל אשדוד

הצעד שהיא עשתה עשוי להיתפס כהתרסה נגד יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שבינו לבין חסן פעורה תהום. צריך להזכיר גם שלוגסי היא חברת הנהגת ההסתדרות, החל מיולי 2017, והייתה ממובילי התמיכה בניסנקורן בבחירות לראשות ההסתדרות שנערכו לפני כשנה.

בהודעה שהוציאה חברת נמל אשדוד עם מינויה של לוגסי כחברת הנהגת ההסתדרות נאמר, כי "בשנים האחרונות, לא כיהנו יושבי ראש ועדים בנמל אשדוד כחברי הנהגת ההסתדרות. מדובר בפריצת דרך הן לחברת נמל אשדוד והן לנשים מסקטור עובדי התשתיות והתחבורה".

מעניין יהיה לראות אם הבעת התמיכה הפומבית של לוגסי בחסן תגרור אחריה תגובה מצד ניסנקורן.

מימין: מיכל לוגסי, מנכ"ל חב נמל אשדוד יצחק בלומנטל, אבי ניסנקורן, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות אבי אדרי ויו"ר המרחב חיים שייב. צילום: דוברות נמל אשדוד

מימין: מיכל לוגסי, מנכ"ל חב נמל אשדוד יצחק בלומנטל, אבי ניסנקורן, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות אבי אדרי ויו"ר המרחב חיים שייב. צילום: דוברות נמל אשדוד

לוגסי נחשבה במשך שנים ארוכות מקורבת לחסן ולמעין "בת טיפוחים" שלו. היא אף נחשדה בכך שדאגה להעביר לו חומרים סודיים מישיבת דירקטוריון החברה. אך בית המשפט קבע שלא היה מדובר בפרוטוקולים חסויים.

כזכור, מאז שחסן זוכה על ידי בית המשפט המחוזי בבאר שבע ב-29 במרץ, הוא ביקש לשוב לנמל, בתחילה לצורך ביקור, ואז לטובת חזרה לעבודה, אך בהנהלת חברת נמל אשדוד מונעים זאת ממנו בטענה שהכרעת הדין עדיין אינה חלוטה, זאת אומרת אינה בהכרח סופית, כי יתכן שהפרקליטות תגיש ערעור (לפי החוק היא יכולה לעשות זאת תוך 45 יום ממתן הכרעת הדין, לא כולל ימי חול המועד פסח). גם חלק מהעובדים תומכים במופגן בהחזרתו ואף התעמתו עם ועד הציוד המכני, המחלקה שאליה שייך חסן.

לפי גורמים בנמל, לא רק בהנהלה לא מתלהבים מהאפשרות שאלון חסן יחזור לעמדת מפתח בנמל, אלא גם בהתסדרות וגם בקרב חלק מהוועדים. חסן עצמו אינו מסתיר את רצונו לחזור מייד ולהשתלב במשא ומתן על הרפורמה בנמלים שעשוי לקבוע כיצד תיראה התחרות בין נמל אשדוד לנמל הדרום שמוקם לצדו ומה יהיו ההשלכות של העניין על עובדי הנמל הוותיק.

ביום ראשון פנה חסן לבית הדין לעבודה באמצעות ההסתדרות הלאומית בבקשה שיותר לו לשוב לנמל.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר