עובדי נמל (ארכיון)
עובדי נמל (ארכיון)

עובדים בנמל התעמתו עם הוועד: רוצים את אלון חסן בחזרה (וידאו)

המחלוקת בתוך נמל אשדוד בין מצדדי חזרתו של חסן לתפקידו בראשות ועד עובדי ציוד מכני לבין מתנגדיה - מעמיקה. יו"ר הוועד שרף: "פרובוקציה"

פורסם בתאריך: 10.4.18 14:21

     

שמח בנמל אשדוד: עשרות מעובדי הציוד המכני בנמל התאספו הבוקר מול משרדי הוועד שלהם וקראו להחזיר את אלון חסן לתפקידו. במקום נוצרו עימותים וויכוחים והרוחות התלהטו.

כזכור שלשום פתחו העובדים קבוצת וואטסאפ הקוראת להחזרתו של חסן. מנגד בוועד עומדים על כך שהם הוועד שנבחר בבחירות דמוקרטיות רק לפני כמה חודשים, ושאין מקום לבצע שינוי בנציגות העובדים.

לאחר הזיכוי ביציאה מבית המשפט המחוזי: דוד חסן, אלון חסן ושוקי סגיס. צילום: אליהו הרשקוביץ, הארץ

כזכור חסן היה מזכיר הוועד במשך שנים ארוכות עד שהושעה בחלטת ההסתדרות עקב הסתבכותו בפרשת החשדות לשחיתות בנמל שבמסגרתה הועמד לדין וזוכה יום לפני פסח. כבר בצאתו מאולם בית המשפט אמר חסן שהוא מתכוון כנראה לחזור לנמל.

במהלך חול המועד ביקש חסן להיכנס לנמל כדי לבקר אך השומרים מנעו זאת ממנו. בהנהלת חברת נמל אשדוד הסבירו שכל עוד הפרקליטות לא החליטה אם תערער או לא ואין פסק דין סופי, לא תוכל לאפשר לו להיכנס או לחזור לעבודה.

הנה תמונות נוספות מהעימותים בין העובדים לוועד הבוקר בנמל אשדוד:

יו"ר הוועד עמית שרף מסר בתגובה: "לא ברור מה הפרובוקציה דווקא נגד הועד שמציל את העובדים גם מטעויות עבר שנעשו כשאנחנו בעצמנו כתבנו וביקשנו להשיב את אלון. בזמן שאלון נלחם על חפותו אנחנו הגנו כאן ונלחמנו בשביל העובדים שהם בחרו בנו. ועדיין עושים זאת. זו היתה פרובוקציה של מיעוט שאחד מהם מתקשר גם לעיתונאים ונותן כותרת ולא מעבר לזה. אנחנו לא הכתובת כי מעבר למה שדרשנו בעצמנו להחזרת אלון יש חוק ועובדה שגם אלון פנה בגדרי החוק להחזירו. לכן אם היו באמת רוצים להשיג משהו ולא כותרת – היו מפגינים במקום שניתן להפיק תועלת להשבת אלון לנמל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר