מערך מענה לפניות תושבים באשדוד
מערך מענה לפניות תושבים באשדוד

מצב חירום באשדוד: אלפי תושבים מבקשים עזרה

בעוד מסגרות רבות מושבתות והמצוקה גוברת – באשדוד מפעילים מערך חירום המקבל אלפי שיחות ביום מתושבים עקב המצב הביטחוני, ומפעיל ביקורי בית ומתנדבים שנכנסים לפעולה

פורסם בתאריך: 16.6.25 19:48

בימים אלו, המנהל לשירותים חברתיים בעירייה מפעיל מערך חירום רחב היקף, במטרה לספק מענה לאלפי תושבים הנמצאים במצוקה. מאז תחילת ההסלמה התקבלו במוקדי הרווחה יותר מ־6,000 פניות, כאשר מדי יום נערכות כ־2,500 שיחות יזומות על ידי עובדים סוציאליים.

בשיחות נבדקת רמת הסיכון הבריאותי והנפשי של הפונים, ניתנים הסברים רגישים למצב, ונענים צרכים אישיים – מטיפול תרופתי ועד תמיכה רגשית. במקביל לפעילות הטלפונית, מתבצעים מאות ביקורי בית, עבור תושבים הזקוקים לנוכחות פיזית ולמענה פרטני. עשרות מתנדבים מסייעים בשטח ברכישת תרופות, ליווי לבדיקה רפואית, סיוע רגשי ולוגיסטי – בהתאם לצורכי הפונים ולהנחיות הגורמים המקצועיים.

ראשת המנהל לשירותים חברתיים, רונית צור: "אנחנו מתורגלים, בעלי ניסיון רב בעבודה בתנאי חירום, ויש לנו צוות מקצועי ומסור שנמצא כאן עבור התושבים בכל מצב. העיקר הוא שיש לנו אנשי מקצוע מצוינים, עם לב גדול ויכולת אמיתית להעניק סיוע מותאם לכל אדם על פי צרכיו".

מערך מענה לפניות תושבים באשדוד

מערך מענה לפניות תושבים באשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ציין: "המנהל לשירותים חברתיים, באמצעות עובדיו המסורים, פותח מניפת סיוע מקצועית שנותנת מענה מדויק – מקצועי ובעיקר גם רגשי. זהו מרכיב חשוב מאוד בשמירה על החוסן האישי והקהילתי, בייחוד בתקופה מורכבת זו".

מערך מענה לפניות תושבים באשדוד

מערך מענה לפניות תושבים באשדוד

בעירייה מדגישים כי למרות האיומים הביטחוניים, השירותים החברתיים ימשיכו לפעול כסדרם – כדי להבטיח שכל מי שזקוק לעזרה יקבל אותה, גם בעורף, גם בחירום.

מערך מענה לפניות תושבים באשדוד

מערך מענה לפניות תושבים באשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר