אבי אמסלם, אלי נכט. צילום: אורי קריספין
אבי אמסלם, אלי נכט. צילום: אורי קריספין

אמסלם: "אשדוד לא תהפוך לתל אביב", נכט: "רודנות חרדית שלא יודעת שובע"

השבת שוב על השולחן - פרסום לפיו ד"ר לסרי סיכם כי הקאנטרי לא יפעל בשבת עורר סערה מצדי המתרס כאשר מצד אחד אמסלם מברך על כך ומהצד השני כנט וכצנלסון תוקפים. רק לסרי עצמו מנסה להרגיע את הרוחות

פורסם בתאריך: 21.5.23 19:18

     

מלחמות השבת חוזרות לאשדוד והפעם מלחמות בין סגני ראש העירייה והכל בעקבות פרסום באתר החרדי "כיכר השבת". על פי הפרסום שם, ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי סיכם עם סגנו, יחיאל ויינגרטן,  כי הקאנטרי והגלגל הענק לא יפעלו בשבת.

מ"מ רה"ע מטעם ש"ס, אבי אמסלם בירך על הפרסום וכתב כי "אין ספק שמדובר בהישג אדיר לציבור שומרי המסורת בעיר. אני קורא למר כצנלסון ולחברו חנוך דרך ארליך וכן לאלי נכט להפסיק להתעסק עם שבת קודש ולחדול מהפעילות האנטי דתית והאנטי חרדית שלהם. מר כצנלסון שהביא לעיר את קהילת בית הלל וקידם את ההיתרים למבנה שלהם, ובכך רמס את היהדות ופגע באופי המסורתי של העיר אשדוד לא מסתפק רק בכך וממשיך בנסיונותיו לפגוע בכל מה שריח יהדות נודף ממנו, וכעת הוא לוחץ על ראש העיר לפתוח את הקאנטרי בשבת".

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

יפעל בשבת? הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

עוד הוסיף אמסלם: "לשמחתי את פתיחת הגלגל הענק שאמור היה לעבוד בשבתות וחגי ישראל הצלחנו למנוע… במשמרת שלי אשדוד לא תהפוך לתל אביב. נקודה".

סגן רה"ע, שמעון כצנלסון הגיב לדברים וכתב: "אבי אמסלם – אתה לא מנהל את העיר!! ש"ס לא מחכה לבחירות, וכבר עכשיו מ"מ ראש העיר מטעמה, אבי אמסלם, חושב שהוא יכול לקבוע את האופי של העיר אשדוד ולכפות על הציבור החילוני-מסורתי בעיר איך לחיות. אז יש לי חדשות בשבילך – אתה לא מנהל את העיר. אנחנו חיים בעיר שדוגלת באמירה 'חיה ותן לחיות'. אם מישהו לא מסוגל להסכים עם האמירה הזאת, כנראה שהוא לא מבין איפה הוא חי… הציבור החילוני רוצה וצריך מקומות בילוי שפתוחים בשבת וכך אנחנו גם נעשה עד סוף הקדנציה הזאת וגם בקדנציה הבאה. במשמרת שלי, אשדוד לא תהפוך לא לבני ברק ולא לבית שמש".

שמעון סניה כצנלסון

שמעון כצנלסון

גם סגן רה"ע נכט תקף את אמסלם וכתב: "המשמרת שלך בתור מי שמצליח לסחוט את הקואליציה עד הטיפה האחרונה הסתיימה! אתה מוזמן להיות שותף, ככל אחד השותפים ולא יותר! אנחנו נחזיר את השפיות ואת הסטטוס קוו של צבי צילקר ז"ל לעיר! לא עוד רודנות חרדית שלא יודעת שובע".

הדמיית הגלגל הענק

יעבוד בשבת? הדמיית הגלגל הענק

מי שמנסה להרגיע את הרוחות הוא לסרי שכתב: "אני קורא לכל המועמדים המנצלים לצרכיהם הפוליטיים את נושא הצביון הדתי בעיר, לחדול מהודעות הכזב שלהם בכלל, ובנושאי דת בפרט. אשדוד בראשותי היתה ותשאר עיר של חיים ביחד ובכבוד הדדי כפי שהוכחתי תמיד, ובמיוחד בשנים האחרונות שכל אותם מועמדים היו בקואליציה אחת של דתיים וחילונים. אין כל שינוי בסטטוס קוו שנוהג באשדוד בשנים האחרונות. הוא ימשיך להישמר ללא קשר לבחירות. מצפים מכל נציגי העיר לנהוג באחריות ולא להשתמש ביחסי דת ומדינה כקרדום פוליטי. יש לשמור על המרקם העדין בין האוכלוסיות וכך נעשה גם בהמשך".

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר