הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה
הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

"הבטחנו קיימנו": מתחילה מכירת מינויים לקאנטרי באשדוד שישתרע על 13 אלף מ"ר. כך הוא ייראה

קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון הולמס פלייס Private Family באשדוד ומכריזה על תחילת מכירה מוקדמת של מינויים לקאנטרי שייפתח בחודש פברואר 2023, לאחר אין ספור שנים של הבטחות. צפו בהדמיות של המקום

פורסם בתאריך: 20.11.22 12:17

     

קבוצת הולמס פלייס, משיקה את הקאנטרי ההיסטורי של אשדוד שנקרא – מועדון הולמס פלייס Private Family והוא ה-9 במספר של הקבוצה בעיר אשדוד. המועדון החדש של הולמס פלייס באשדוד, הממוקם ברובע י"ג בעיר, משתרע על שטח של 13,000 מ"ר וכולל בריכה חיצונית עם שטחים ירוקים נרחבים, בריכה מקורה ובריכת פעוטות, חדר כושר ענק, 2 אולמות סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, 2 אולמות סטודיו לפעילויות ילדים, פילאטיס מכשירים, מלתחות מפנקות, סאונה יבשה, ג'קוזי, בית-קפה וחנות לבגדי ואביזרי כושר.

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי החדש צפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך חודש פברואר 2023 והחל מיום שני ה-21/11/22 בצהריים תחל מכירה מוקדמת בה יוצעו למצטרפים מגוון מסלולים במחירי פריסייל אטרקטיביים.

סגן ראש העיר, שמעון כצנלסון אמר: "קאנטרי קלאב – הבטחנו וקיימנו. מתחילת הקדנציה סיעתי עמלה רבות על ההקמה של הקאנטרי, במקום שרבים ויתרו עליו ורבים היו בטוחים שלא נצליח. והנה – מחר תחל המכירה המוקדמת של מנויים לקנאטרי שייפתח בתחילת שנה הבאה. 13,000 מ"ר של קאנטרי קלאב חדש עבור תושבי העיר. חפ"א משלימים בימים אלה את הבנייה במקום ומעבירה את המבנה לרשת הולמס פלייס הארצית".

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה: "אני גאה ונרגשת להשיק באשדוד את מועדון ה-Private Family, המועדון ה-9 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה. השקענו את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי אשדוד והסביבה מועדון פמלי יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות. מועדון ה- Private Family החדש של הולמס פלייס מצטרף לקבוצה שלנו שמונה 62 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים, כשבמקביל אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים לצד בחינת אפשרויות נוספות להתרחבות".

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

במועדון הולמס פלייס Private Family אשדוד ניתן למצוא:

חדר כושר עצום ומתקדם – המועדון החדש מציע חדר כושר בגודל של 900 מ"ר עם מבחר עצום של מכשירי אירובי, ציוד כושר וכח מהמובילים בעולם שיעניקו לחברים את חוויית האימון המושלמת.

מבחר של שיעורי סטודיו – המועדון החדש מציע אולמות סטודיו יוקרתיים ומאובזרים עם מעל ל-100 שיעורים בשבוע בהובלת נבחרת המדריכים והמדריכות של הולמס פלייס, בשלוש קטגוריות נבחרות: גוף ונפש, עיצוב וחיטוב ואירובי ושריפת שומנים.

בריכה חיצונית ומקורה ושיעורי שחייה – המועדון החדש מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה ומחוממת הפועלת בכל ימות השנה. בבריכה יוצעו אימוני שחייה אישיים ובקבוצות ללימוד ושיפור סגנון השחייה בכל הרמות ולכל הגילאים.

סטודיו ספינינג מתקדם – המועדון החדש מציע אולם סטודיו ספינינג עם עשרות אופניים מתקדמים, תאורה חווייתית ואווירה מושלמת לאימון סיבולת לב ריאה, הכי סוחף שיש.

פילאטיס מכשירים – המועדון יציע סטודיו בוטיק ייחודי לשיעורי פילאטיס מכשירים לחיזוק הגוף, איזון, חיטוב, גמישות וחיבור בין הגוף לנפש.

אימונים אישיים – המועדון החדש יציע לחבריו אימונים אישיים בתשלום נוסף עם הצוות המקצועי של המועדון, לשדרוג חוויית האימון ולהגעה למטרות האישיות בדרך הכי אפקטיבית ונכונה.

סדנאות כושר והרזייה – המועדון יציע סדנאות המשלבות שיעורים פונקציונאליים בעצימות גבוהה ותפריט אישי, בליווי תזונאית וסביבה תומכת.

Inbody test – המועדון יציע לחבריו בדיקת מדדים אישית ומדויקת עם יועצי הכושר במועדון, כדי להתאים לכל מתאמן את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורו. במסגרת ה-Inbody test המתאמנים יעברו בדיקת משקל גוף, מאזן החלבון והמינרלים בגוף, הרכב הגוף בחלוקה לשרירים, שומן, משקל השלד ועוד.

מגוון חוגי ילדים – המועדון החדש בכפר סבא יציע מגוון רחב של חוגי ילדים בהתאמה לשכבות גיל ובדגש על פיתוח אישי, קואורדינציה, סיבולת, פיתוח מנהיגות, משחק ושיתוף פעולה.

בית קפה וחנות – המועדון יציע בית קפה משובח עם ארוחות קלות ותפריט בריא ומגוון, לצד חנות שתציע בגדי אימון ואקססוריז עבור חברי המועדון שיוכלו להצטייד בכל האביזרים לחוויית אימון מושלמת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר