הדמיית הגלגל הענק
הדמיית הגלגל הענק

אטרקציית התיירות הגדולה של אשדוד לא תפעל בשבת: אלי נכט מאשים את כצנלסון בכישלון

הזוכה במכרז להפעלת הגלגל הענק באשדוד הודיע להפתעת רבים כי לא יפעיל אותו בשבת. הדבר הביא להפניית אצבע מאשימה מצד סגן רה"ע אלי נכט כלפי הסגן השני שמעון כצנלסון שהאשים אותו בכישלון

פורסם בתאריך: 5.2.23 18:45

     

הגלגל הענק – ההבטחה התיירותית הגדולה של העיר אבשדוד ומה שאמור להחיות את התחום הזה פה בעיר צפויה שלא לפעול דווקא ביום הכי תיירותי בשבוע – שבת. כך עולה מהפרסומים לפיהם טום בן זקן, אחד השותפים בחברה שזכתה הפעלת הגלגל הענק באשדוד, ביקר היום אצל הרב הראשי של אשדוד, הרב חיים פינטו ואמר לו כי אינו מתכוון להפעיל אותו ביום שבת.

בן זקן וויינגרטן אצל הרב חיים פינטו

בן זקן וויינגרטן אצל הרב חיים פינטו

מי שתיווך את הפגישה הזאת הוא סגן רה"ע יהושע וינגרטן מיהדות התורה.

כזכור, הפעלת הגלגל הענק בשבת הייתה דבר ברור מאליו, בין היתר מהסיבה ששבתות וחגים הם הימים שבהם משפחות רבות יוצאות מביתן לטייל בארץ ואטרקציה שכזאת באשדוד יכולה להיות מגנט לתיירות.

כמה היו בטוחים כולם כי הוא יפעל בשבת? כאשר הובא ההסכם בין העירייה לחברה לתיירות להקמת הגלגל הענק, יצאו חברי הסיעות החרדיות מאולם המועצה ואף "חטפו" על כך מחבר המועצה אלי לחמני שעקץ אותם שהם תוקעים מקלות בגלגלי התיירות בעיר. הם מצידם הסבירו כי אינם יכולים לתמוך במה שכרוך בו חילול שבת.

אלא שכעת, להפתעת כולם, החליט הזוכה במרכז שלא להפעיל את הגלגל בשבת.

שמעון כצנלסון, אלי נכט. צילום: פבל

סגן רה"ע אלי נכט, הפנה אצבע מאשימה לסגן השני, שמעון כצנלסון, "שוב כצנלסון חזק בדיבורים וחלש במעשים, האיש שתחת אחריותו נמצאת החברה לתיירות, שהוציאה את המכרז על 'הגלגל הענק' נכשל כישלון חרוץ", מסר נכט, "כצנלסון האחראי העיקרי על המחדל הזה שמכרז כזה שחשוב מאוד להמשך פיתוחה של העיר אשדוד יוצא תחת ידיו מבלי לחייב את היזם בפתיחה בשבת, הרשלנות שלו תעלה לכולנו. אני אומר לכם כי אני מבטיח להפוך כל אבן על מנת לראות אם הדבר בר תיקון".

מלשכת כצנלסון לא הגיבו עד כה לדברים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר