נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון
נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

"אנו גאים לשתף כי עמדנו באתגרים ויכולנו להם": חברת נמל אשדוד מפרסמת דו"ח אחריות תאגידית

לאחר שזכתה בדירוג 'פלטינה' באחריות תאגידית, מפרסת חברת נמל אשדוד את פירוט העשייה החברתית- סביבתית בדו"ח אחריות תאגידית לשנת 2021

פורסם בתאריך: 17.8.22 14:33

     

חברת נמל אשדוד מפרסמת את דו"ח אחריות תאגידית לשנת 2021, המרכז בתוכו את כלל הפעילות שנקטה החברה בשנת הדיווח, המשקף את העשייה של הנמל בשנה זו.

כזכור, לפני מספר שבועות פורסם כי החברה זכתה בפעם החמישית ברציפות בדירוג "פלטינה" של 'מעלה' לאחריות תאגידית, במהלכו נבחנה חברת הנמל ב-9 קטגוריות, שאותן עברה בהצלחה, ביניהן: היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, יחסי עבודה, שרשרת אספקה, גיוון והכלה, תרומה לקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, איכות הסביבה, ממשל תאגידי ופרק ניהול ודיווח.

כעת מפרסמת החברה את הדו"ח, המפרט את הפעילות החברתית סביבתית של הנמל, ואת הישגיו בתחומים רבים, ביניהם: פיתוח אקסלרטור בינלאומי להקמת חממה טכנולוגית בתחומי הנמל, והטמעה של מעל 40 סטארטאפים במסגרתה. שיתוף פעולה חוצה יבשות עם אוניברסיטת ניו-ג'רזי. קיום כנס חדשנות וקיימות ראשון מסוגו, בשיתוף רשות החדשנות, משרד האנרגיה והמשרד להגנת הסביבה. הגעה לפריקה בשיטות נקיות של 56% ממטעני הצובר. וירידה של 25% בתאונות העבודה.

יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור. צילום: דניאל הרלב

יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור. צילום: דניאל הרלב

דו"ח האחריות התאגידית של נמל אשדוד נכתב בהתאם לתקן  GRI SRS הבינלאומי ועומד בדרישות הגילוי לרמת CORE. הדו"ח קיבל את אישור ה – GRI על עמידה במסגרת הדיווח והוא מהווה חלק במגמת החברה לאמץ סטנדרטים ניהוליים מתקדמים.

"כקודמתה, גם שנת 2021 הייתה מלאת אתגרים ברמה הגלובלית והמקומית. אנו גאים לשתף כי עמדנו באתגרים ויכולנו להם", אמרה יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור. "בזכות תושייה, גמישות, יצירתיות ודבקות במטרה של כלל עובדי ועובדות חברת הנמל והנהלתה, שמרנו על תפקודו המלא של הנמל כגוף חיוני למשק ולחברה ועל בריאות עובדינו, נתנו מענים גמישים ומותאמים ללקוחותינו והמשכנו לקדם את תחומי הקיימות והחדשנות החיוניים להמשך שגשוגו של הנמל".

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

אלי בר יוסף, ממלא מקום מנכ"ל נמל אשדוד אמר בנושא כי "אנו מבקשים להודות לכל מי שהיה מעורב בהכנת הדוח, ולכל אחד ואחת מהעובדים והעובדות בחברת הנמל – על העבודה המאומצת, המסירות, הרצון וההירתמות לפיתוח עתידו כנמל המוביל והמתקדם באגן הים התיכון".

את הדו"ח המלא ניתן לראות באתר חברת נמל אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר