נמל אשדוד, זכה לדירוג "פלטינה" באחריות תאגידית. צילום: טל שבתאי
נמל אשדוד, זכה לדירוג "פלטינה" באחריות תאגידית. צילום: טל שבתאי

בפעם החמישית ברציפות: דירוג "פלטינה" באחריות תאגידית לחברת נמל אשדוד

חברת נמל אשדוד זכתה לדירוג 'פלטינה' באחריות תאגידית. יו"ר חברת הנמל, אורנה הוזמן בכור: "אחריות תאגידית היא חלק בלתי נפרד מתפקידנו בתור שער הכניסה למשק הישראלי"

פורסם בתאריך: 20.7.22 09:26

     

חברת נמל אשדוד זכתה לדירוג 'פלטינה' של דירוג 'מעלה' לאחריות תאגידית. במסגרת הדירוג, נבחנה חברת הנמל ב-9 קטגוריות, שאותן עברה בהצלחה, ביניהן: היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, יחסי עבודה, שרשרת אספקה, גיוון והכלה, תרומה לקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, איכות הסביבה, ממשל תאגידי ופרק ניהול ודיווח.

אחריות תאגידית היא שורת 'כללי התנהגות' של תאגיד שרוצה להיות 'יוצר ערך' טוב גם בעיני העובדים שלו, הלקוחות שלו, וגם בעיני החברה והסביבה. ככל שהחברה פועלת עבור אחריות תאגידית וזוכה לדירוגים גבוהים, כך הדבר יניב עבורה תועלות והזדמנויות עסקיות שכן משקיעים חותרים להשקיע בחברות שאינן רק רווחיות, אלא טובות לסביבה, וכפועל יוצא- הסביבה תהיה טובה אליהן.

משנת 2003, הוטמע דירוג 'מעלה' במסגרת אחריות תאגידית, ומאז הוא משמש כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל. המטרה של הדירוג היא לשקף שלוש מגמות מרכזיות בנושא האחריות התאגידית, ולוודא שהחברות המתמודדות מיישמות מגמות אלו: מידת השיפור של כל חברה ביחס לחברות אחרות במשק, מידת השיפור של כל חברה ביחס לחברות אחרות באותו הסקטור אליו משתייכת, ומידת השיפור של כל חברה ביחס לביצועיה בעבר באופן פרטני.

נמל אשדוד. צילום: תומר שגב

נמל אשדוד. צילום: תומר שגב

דירוג זה נחשב ליוקרתי ולכלי רב עוצמה בהערכתו את המחויבות החברתית של אותם ארגונים. הדירוג מבוצע על ידי ועדה ציבורית בלתי תלויה, ונוסד במטרה לשמש כלי לניהול האחריות התאגידית של החברות הישראליות. מדד 'מעלה' צובר יותר ויותר חשיפה מדי שנה, בשל המשמעות של אחריות תאגידית עבור משקיעים בשוק ההון.

כאמור, זוהי השנה החמישית שנמל אשדוד זוכה באחריות תאגידית ולא רק, אלא בדירוג 'פלטינה' של 'מעלה' המדרג למעלה מ- 100 מהחברות הגדולות במשק הישראלי.

יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור. צילום: דניאל הרלב

יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור. צילום: דניאל הרלב

יו"ר הדירקטוריון של נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, שנכחה בטקס חשיפת דירוג המדד בבורסה, ציינה כי: "חברת אשדוד משקיעה משאבים כספיים ואנושיים רבים על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אחריות תאגידית ולהוביל בביצועים חברתיים וסביבתיים. אנחנו מאמינים שאחריות תאגידית היא חלק בלתי נפרד מתפקידנו בתור שער הכניסה למשק הישראלי, הפועל ללא הרף על מנת לשדרג את איכות החיים של החברה הישראלית בכללותה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר