דקל (נתנאל) ששונקר
דקל (נתנאל) ששונקר

עוד 5 מתלוננות חדשות נגד דקל ששונקר, נשא איידס החשוד באונס

בכך הופך מספרן של המתלוננות נגדו ל-9. ששונקר טוען לחפותו וכי הוא נסחט ומעצרו הוארך היום בשמונה ימים. במשטרה קוראים למתלוננות נוספות לפנות אליהם

פורסם בתאריך: 5.12.21 11:41

     

בשבוע שעבר נחשף כי המשטרה עצרה וחקרה את דקל ששונקר בן 31, בכך שביצע עבירות מין בנשים תושבות האזור אותן הכיר, כאשר הוא עצמו נשא איידס. הוא חשוד באונס, מעשה מגונה והפצת מחלה.

בעקבות החקירה הוקם צוות חקירה מיוחד במרחב לכיש ומספר הטלפון של הצוות הופץ – 053-4918183. עד כה, 5 נשים נוספות התקשרו ודיווחו על מעשים דומים מצד ששונקר והם צפויות להגיע היום לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה רשמית נגדו.

דקל ששונקר

דקל ששונקר

בכך הופך מספר המתלוננות נגדו ל-9. "צוות החקירה המשיך לאורך סוף השבוע לאסוף ראיות וממצאים נוספים, שחיזקו את החשדות המיוחסות לחשוד", נמסר מהמשטרה.

ששונקר הוא במקור מדימונה, ובעבר הורשע בעבירות דומות זאת לאחר ששכב עם נשים והסתיר את היותו נשא איידס ואף הדביק את אחת מהן. בתקופה האחרונה הוא עבר להתגורר באזור והחל להעלות פוסטים ברשתות החברתיות באזור אשדוד-אשקלון תחת השם "נתנאל ששונקר" וכך הוא יצר קשר עם נשים מסוימות שבהן הוא פגע מינית.

ניסה ליצור קשרים דרך הרשת באזור אשדוד-אשקלון

ניסה ליצור קשרים דרך הרשת באזור אשדוד-אשקלון

להגנתו טוען ששונקר, כי הנשים ידעו שהוא נשא איידס וכי הן מנסות לסחוט אותו וסיפר כי בהקלטות שלו בטלפון יש הוכחות לכך. הוא אף דרש לעבור בדיקת פוליגרף שתוכיח את חפותו.

היום הובא ששונקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו ב-8 ימים.

במהלך הדיון דובר על כך ששלושה מקרי אונס התבצעו בדירה מסוימת, אך בעלת הדירה לא נחקרה על כך. "אבקש מבית המשפט לבדוק שאותה בעלת הדירה שבדירה שלה בוצעו לכאורה 3 מקרים אונס היא משוחררת ולא ידעה כלום ורק המשיב הוא הכי אשם בעולם והכבש השחור. מקרה אחד אפשר להבין, 3 מקרים לא ניתן להסביר. אני אבקש שלא להיעתר לבקשה", אמר סנגורו.

השופט אבשלום מאושר כתב כי יש חשד סביר כי ששונקר ביצע את העבירות המיוחסות לו והאריך את מעצרו ב-8 ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר