דקל ששונקר
דקל ששונקר

הותר לפרסום: זה העבריין החשוד באונס בעודו חולה איידס

בית המשפט התיר לפרסם כי דקל ששונקר, תושב דימונה בן 31 הוא החשוד באונס ובהפצת מחלה מדבקת בקרב נשים באזור. בעבר הוא כבר הורשע כי בעבירות דומות כלפי מספר נשים שאחת מהן אף נדבקה ממנו

פורסם בתאריך: 2.12.21 13:17

     

בית משפט השלום באשקלון התיר היום לפרסם את פרטיו של החשוד באונס ובהפצת מחלה – מדובר בדקל ששונקר, בן 31.

בשנת 2015 הוא הורשע בשלוש עבירות של הפצת מחלה בכך ששכב עם נשים והסתיר מהן את עובדת היותו חולה במחלת מין מדבקת. נגזרו עליו כ-5 שנות מאסר ולאחרונה הוא שוחרר מבית הסוהר.

שלשום הוא נעצר שוב על ידי תחנת משטרת אשדוד לאחר שהוגשו נגדו תלונות במשטרה. ששונקר חשוד כי הפעם ביצע אונס, מעשה מגונה וכן עשיית מעשה העלול להפיץ מחלה.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מפקד מרחב לכיש נצ"מ ברק מרדכי, החליט בהערכת מצב מיוחדת שנערכה אתמול, על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שילווה את המתלוננות יחד עם גורמי מקצוע נוספים, וינהל את החקירה במטרה להביא את החשוד לדין בגין העבירות המיוחסות לו.

צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש החל מהיום יפעיל קו טלפון שמספרו 053-4918183, ובמשטרה קוראים למתלוננות או מתלוננים נוספים ליצור קשר, ולהגיע להגיש תלונתם.

מחקירת המשטרה עולה חשד שישנן נשים נוספות מאזורים שונים ברחבי הארץ, שנפגעו ע"י החשוד שפעל בדפוס פעולה דומה לאורך החודשים האחרונים ופרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשת החברתית, בהם באמתלות שונות מחפש ליצור קשר עם נשים, תוך שמכוון על פי החשד לנשים בעלות מצב סוציואקונומי נמוך.

לאחר יצירת הקשר הראשוני, פיתה עפ"י החשד את אותן נשים למפגשים עמו בעבור תשלום עבור שירותיהן, ובשלב זה כאמור נהג לבצע בהן את העבירות.

לפני זמן קצר, בדיון הארכת מעצרו שנערך בבימ"ש השלום, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה, והתיר לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד, דקל ששונקר כבן 31, וזאת במטרה להגיע לנשים או גברים נוספים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד.

כמו כן, בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בשמונה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר