אייל נגר וכסף שנתפס. צילומים: פוסטה, דוברות המשטרה
אייל נגר וכסף שנתפס. צילומים: פוסטה, דוברות המשטרה

השוק האפור נחשף: המשטרה מצאה את מחברת ההלוואות של העבריין אייל נגר

אייל נגר שוהה בימים אלה במעצר, ובמקביל נחקרים עשרות לווים שעל פי החשד לוו כסף מהצ'יינג' הפיראטי שהפעיל נגר. המשטרה הגיעה אל הלווים בין היתר באמצעות מחברת שנתפסה אצל נגר ובה רשימת השמות

פורסם בתאריך: 11.8.21 17:47

     

השבוע התקיים דיון בהארכת מעצרו על העבריין אייל נגר, מי שהמשטרה רואה בו כמספר 2 בארגון הפשיעה של בני שלמה.

הוא כזכור, נעצר לפני כשמונה ימים בחשד לניהול צ'יינג' פרטי ומתן הלוואות בריבית קצוצה, כאשר את הכסף שהרוויח הוא הלבין באמצעות רכישת רכבי יוקרה אותם רשם על אנשים זרים. האו נעצר יחד עם גיסתו ועם יוסי מסורי מי שעל פי החשד ניהל את שוק ההלוואות עבור נגר והיה האיש שעמד בפרונט.

לאחר שמעצרו של נגר כבר הוארך, התקיים דו שיח בין סנגורו עו"ד נס בן נתן לבין הנציג של ימ"ר לכיש, רס"ב איציק חליווה לקראת הדיון בהארכת המעצר הבאה, והם הסכימו להארכת מעצר של נגר במספר ימים.

רכבי היוקרה שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

רכבי היוקרה שע"פ החשד רכש נגר. צילום: דוברות המשטרה

אלא שזמן לפני שהתקיים הדיון השני בהארכת המעצר, הודיע חליווה לסנגור כי הם חוזרים בהם מההסכמות. "לא יכול להיות שימ"ר לכיש יחידה מובחרת שקיבלה תעודות לאחרונה, מציעה הצעה לסניגור, והוא הולך ללקוח מקבל הסכמה לוחצים ידיים, אנחנו נתנו את שלושת הימים האלה, בשביל הוודאות בשביל שתנוח דעתם. אני מבקש מבית המשפט לשחרר אותו", אמר עו"ד בן נתן בדיון.

חליווה הסביר לשופטת סבין כהן את החשדות נגד נגר ואמר: "מדובר בעבירות שעיקרן ניהול צ'יינג' פיראטי, מתן הלוואות לגורמים פרטיים או עסקיים בריבית שמתחילה מ-3 אחוז ובמקסימום 12 אחוז, אותם כספים לא מדווחים לרשות המיסים כנדרש, הכסף שנצבר מוטמע בכל מיני מקומות על מנת להסתיר אותו, ובעיקר רכישת רכבים, כאשר ההסתרה היא רישום הרכבים על שם אנשים אחרים".

עוד אמר חליווה כי נחקרו כ-50 לווים ויש עוד כ-60 לווים שצריך לחקור, כמו כן נחקרו אנשים שעל שמם רשומים הרכבים.

החיפוש בבית אחד החשודים. צילום: דוברות משטרת ישראל

אחת ההצלחות שרשמה לעצמה המשטרה בחקירה הכלכלית נגד נגר, זו מחברת שהמשטרה הצליחה לשים עליה את ידה ובה רשימות עם שמות הלווים שלקחו כסף. במשטרה רואים במחברת הזאת ראיה מרכזית שתסייע להם להפליל את נגר. עוד מסתבר כי נגר לא ידע שהמחברת נמצא בידי המשטרה, ורק בחקירתו האחרונה הדבר נחשף בפניו. אלא שנגר, לאורך כל חקירותיו שומר על זכות השתיקה ואינו מגיב לראיות והשאלות המוטחות בו.

המשטרה כאמור ביקשה להאריך את מעצרו והצדיקה זאת בכך שהיא אמורה לחקור עוד 60 לווים ויש חשש שנגר יגיע אליהם וישבש את החקירה. "אם היו אלף איש לחקור, אז הוא היה חצי שנה במעצר לצרכי חקירה. זה לא הגיוני. אני מבקש לשחרר אותו", אמר סנגורו.

השופטת סבין כהן כתבה בהחלטתה כי החשד נגד נגר התחזק במהלך ימי החקירה האחרונים והאריכה את מעצרו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר