אלינה ברדץ'-יאלוב. צילום: אורי קריספין
אלינה ברדץ'-יאלוב. צילום: אורי קריספין

הח"כית החדשה מאשדוד: ד"ר אלינה ברדץ' יאלוב

במסגרת החוק הנורבגי מתפטרים שלושה משרי מפלגת "ישראל ביתנו" ובמקומם נכנסים לכנסת הבאים בתור. אחת מהם היא תושבת אשדוד, ד"ר אלינה ברדץ' יאלוב

פורסם בתאריך: 14.6.21 12:26

     

דווקא מי שהייתה צפויה להיכנס לכנסת, חברת המועצה סטלה ויינשטיין, נשארה בחוץ בינתיים לאחר שח"כ ניר אורבך ויתר על תפקיד שר. אבל תושבת אשדוד אחרת דווקא כן נכנסה לכנסת.

במסגרת החוק הנורווגי הגישו את התפטרותם מהכנסת: שר האוצר אביגדור ליברמן, שר החקלאות והשר לפיתוח הנגב והגליל עודד פורר ושר במשרד האוצר חמד עמאר. במקומם יכהנו כחברי כנסת: פרופ' יוסי שיין, עו"ד לימור מגן תלם וד"ר אלינה ברדץ' יאלוב.

ברדץ' יאלוב. צילום אורי קריספין

ברדץ' יאלוב, לשעבר הדוברת של אביגדור ליברמן, היא תושבת אשדוד. היא בת 39, ממוקמת במספר 10 ברשימה. היא נולדה ב-1982 במוסקבה ובגיל 13 עלתה לארץ. כבר לפני עשור קיבלה את הדוקטורט שלה בתקשורת אסטרטגית. בין 2011 ל-2012 עבדה בצוות של בנימין נתניהו כיועצת אסטרטגית למגזר הרוסי עד שהחליטה שהספיק לה. היא נשואה ואם לבן בכיתה ג' בבית ספר יחד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בריאיון ל"כאן דרום" בשנת 2019 לפני בחירות סבב א' היא אמרה על כך שעבדה לצד נתניהו בעבר, "הייתי יועצת מקצועית. בדעות שלי אני לא עם הליכוד, כרגע לפחות. אחרי שני סיבובים של ירי רקטות ותשלום של דמי פרוטקשן לחמאס אני לא יכולה להחשיב את הליכוד כימין. ואני אשת ימין, מה לעשות, זאת עובדה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר