סטלה ויינשטיין בכנסת
סטלה ויינשטיין בכנסת

סטלה ויינשטיין על ממשלת בנט: "זאת ממשלת ימין אמיתי; נדאג גם לציבור החרדי"

במסגרת החוק הנורבגי, צפויים להתפטר שרי "ימינה" מהכנסת ובמקומם אמורים להיכנס הבאים אחריהם ברשימה. אלא שהוויתור של ח"כ ניר אורבך על תפקיד שר, הותיר את חברת מועצת העיר אשדוד, סטלה ויינשטיין, בינתיים מחוץ לכנסת

פורסם בתאריך: 13.6.21 16:20

     

לפני מספר דקות הסתיימה ישיבת הסיעה של מפלגת "ימינה" בכנסת ומי שהשתתפה בה היא חברת מועצת העיר אשדוד, סטלה ויינשטיין. כמי שהצטרפה לרשימה של נפתלי בנט ואיילת שקד, במקום שנחשב בזמנו ריאלי – 12, היא מצאה את עצמה בתום מערכת הבחירות מחוץ לכנסת, לאחר שהמפלגה זכתה בשבעה מנדטים בלבד. לאחר התפטרותו של אלון דוידי, היא הוקדמה במקום אחד נוסף.

כעת, עם תחילת השבעת הממשלה, במפלגה נערכים למימוש החוק הנורבגי המאפשר לשרים להתפטר מהכנסת ובמקומם יכנסו הבאים אחריהם ברשימה.

במפלגת "ימינה" היו צפויים להתפטר איילת שקד, מתן כהנא וניר אורבך ולהתמנות לשרים ובמקומם היו אמורים להיכנס, שירלי פינטו, עו"ד יום טוב כלפון ורו"ח סטלה ויינשטיין, זאת לאחר שעו"ד שי מימון המוצב במקום 10 ברשימה צפוי להתפטר בשל התנגדותו לממשלה. אלא שח"כ ניר אורבך הודיע שלא יכהן כשר לענייני התיישבות והתיק הזה נותר בידיו של נפתלי בנט, מה שהותיר את ויינשטיין ממש על גבול הכניסה לכנסת, "אני עדיין לא נכנסת דרך החוק הנורבגי", היא אומרת, "ואני מקווה שאזכה לשרת את עם ישראל מכנסת ישראל".

סטלה ויינשטיין מחוץ לכנסת ישראל

סטלה ויינשטיין מחוץ לכנסת ישראל

את הכנסת מכירה ויינשטיין עוד מתקופת המאבקים שלה כאשר ייצגה את בעלי מועדוני הכושר ברחבי הארץ בתקופת הקורונה. המאבקים שלה זכורים היטב כמי שהתפרצה שם לישיבות ודפקה על שולחנות על מנת להשמיע את קולו של המגזר שנפגע קשות בסגרים.

אם זה יקרה, מבחינתך זה לעבור מהצד של הנאבקים לצד של מקבלי ההחלטות.
"זה לא צד שני, זה אותו הצד. זה המשך ישיר זה להיאבק מפנים אבל משמעותי יותר ועם יכולת לשנות למען הציבור. אני מקווה שתהיה לי הזכות לשרת את עם ישראל מהכנסת, שום דבר עדיין לא סגור".

סטלה ויינשטיין ונפתלי בנט

סטלה ויינשטיין ונפתלי בנט

לאורך כך הדרך תמכת בנפתלי בנט בצורה חד משמעית. למה?
"לא היה לי ספק, אני יודעת מי זה נפתלי, היה לי הזכות להכיר אותו. אני ידעתי שהוא יעשה רק מה שטוב לעם ישראל וכל החלטה שהוא יקבל תהיה לטובת מדינת ישראל. לא תהיה  אצלו החלטה מאינטרסים אישיים הוא נמצא שם מתוך תחושת שליחות אמיתית למען עם ישראל ויש לי את הזכות לצעוד לצידו אז בוודאי שהייתי הכי שלמה עם כל דבר שהוא יחליט".

אי אפשר להתעלם מהטענות על גניבת קולות הימין. את נתקלת בהם לא מעט גם בתגובות לפוסטים שאת מעלה.
"אלה שאומרים שהוא לקח קולות של הימין רובם הם לא מצביעי 'ימינה', אם נסתכל על הדבר הזה עוד אפשר לחשוב שהיו לנו 50 מנדטים ולליכוד 6. תמונת המצב האמיתית היא שרוב המתנגדים הם מצביעי ימין אבל לא מצביעי 'ימינה'. אבל אני כן מבינה שיש אחוז ניכר שמבולבל שמפוחד מהמהלך, שרואה את מכונת הרעל של הליכוד ושל בנימין נתניהו נגדנו ומפחד. ואני רוצה להעביר מסר שאין מה לדאוג, אנחנו נדאג לכלל הציבור במדינת ישראל. זאת הולכת להיות ממשלת ימין, הרבה יותר ממה שהיא היום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החרדים מודאגים משינוי סדרי עולם בכל הנוגע להם.
"אני מבטיחה שאנחנו נדאג לגם לציבור החרדי .המפלגות החרדיות בחרו להדיר את עצמם מהממשלה, אנחנו נמשיך לדאוג להם. אנחנו נדאג לכלל ישראל, בוחרני ולא בוחרינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר