השלט שהושחת. צילום: ג'ניה גורביץ'
השלט שהושחת. צילום: ג'ניה גורביץ'

תושב אשדוד נעצר בחשד להשחתת שלטי חוצות בהן מופיעות נשים

משטרת ישראל עצרה לפני זמן קצר לחקירה, תושב אשדוד בחשד להשחתת שלטי חוצות בהם מופיעות נשים. "כולי תקווה שבית המשפט יחמיר עם המשחית", מסרה חברת המועצה, אורית אלמוזלינו-רייז

פורסם בתאריך: 28.4.21 14:47

     

משטרת ישראל מנהלת בשבועות האחרונים חקירה בעקבות דיווחים שהתקבלו אודות השחתה של שלטי חוצות ברחבי העיר אשדוד, בהם דמותן של נשים.

המקרים הללו מתרחשים לא מעט, בכל מיני שלטי חוצות, אם גדולים ואם קטנים ומאוד מטרידים את תושבי העיר. בעבר כבר נתפס חרדי תושב אשדוד שהשחית שלטים, אך בית המשפט סירב להאריך את מעצרו והדבר עורר ביקורת והפעם הוא נעצר שוב.

גם בשבועות האחרונים התרחשו מקרים כאלה, אחד מהם פורסם ב"כאן דרום" לפני מספר ימים. המשטרה כאמור פתחה בחקירה ובמהלך החקירה הצליחו חוקרי תחנת אשדוד להתחקות אחר דפוס פעולתו של החשוד, ובכך הצליחו לאתר את זהותו, תושב אשדוד כבן 33, שכבר הסתבך בעבר בעבירות דומות ועצרו אותו לפני זמן קצר לחקירה. מחר הוא יובא בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

עו"ד אורית אלמוזלינו רייז. צילום: פבל

עו"ד אורית אלמוזלינו רייז. צילום: פבל

"אני מודה לסנ"צ אילן שושן מפקד תחנת אשדוד שלא מוריד את הנושא מסדר יומה של משטרת ישראל ויביא את החשוד בפני בית המשפט ולראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה המלאה והטיפול בנושא", מסרה אלמוזלינו-רייז, "עד לתיקון סעיף החוק, כולי תקווה שבית המשפט יבין שמדובר בהשחתה על רקע מגדרי שמהווה אלימות של ממש כלפי הציבור כולו ויחמיר עם המשחית. ביחד עם ראש הסיעה אשדוד ביחד, שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר, נתגבר את המקומות המועדים במצלמות חכמות לצד השילוט על מנת להילחם בתופעה האלימה עד שתעלם מעירנו! ביחד עם התאגיד העירוני מהו"ת בראשות סימונה מורלי סיירות הורים יערכו סיורים נוספים באזור".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר