השלט שהושחת. צילום: ג'ניה גורביץ'
השלט שהושחת. צילום: ג'ניה גורביץ'

שוב הושחת שלט חוצות שעליו תמונת אישה באשדוד: "לא לעבור בשתיקה"

שוב זה קורה באשדוד ושלט חוצות עם דמות נשית עוברת השחתה. חברת המועצה אלמוזלינו-רייז קוראת להגיש גם תביעות אזרחיות כנגד המשחיתים

פורסם בתאריך: 21.4.21 20:21

     

התופעה של השחת שילוט חוצות שעליו תמונת אישה, לא פוסקת. הפעם מדובר בשלט חוצות ענק שנמצא בפינת הרחובות בני ברית-משה סנה. מדובר בשלט של חנות העיצוב דקו אשדוד שעליו הופיעה תמונתה של מעצבת הפנים ליז פחימה. על דמותה נמרח צבע לבן כפי שנעשה בעוד שלטים רבים בשנים האחרונות.

את השלט שהושחת צילם תושב העיר, ג'ניה גורביץ' ופרסם זאת בפייסבוק ואף צילם את סביבת השלט שבה נראית מצלמה של המוקד הרואה שבה ניתן ככל הנראה לראות מי השחית את השלט.

לצד התמונות הללו כתב גורביץ': "ברוכים הבאים והבאות לאשדוד! תודה לראש העיר שהביא אותנו עד הלום, כפיים. אגיש תלונה בהמשך היום בתחנת המשטרה באשדוד כמו תמיד. לפני כשבועיים הם סגרו את התלונה האחרונה בנוגע להשחתת שלטים בהן מופיעות נשים תוך יומיים… מוזמנים להצטרף אליי לתחנת המשטרה".

שלט חוצות שהושחת הלילה. צילום: דוברות המשטרה

שלט חוצות שהושחת בעבר. צילום: דוברות המשטרה

חברת המועצה, אורית אלמוזלינו-רייז התייחסה אף היא למעשה וכתבה כי היא פנתה כעת לקב"ט העירייה אריה איטח על מנת לטפל בנושא וכן פנתה לתחנת אשדוד על מנת להגיש תלונה.

עו"ד אורית אלמוזלינו רייז. צילום: פבל

עו"ד אורית אלמוזלינו רייז. צילום: פבל

"כיו"ר הועדה למניעת אלימות ערכתי בחודש מרץ האחרון ועדה בנושא השחתת שילוט עם כל הגורמים הרלוונטיים", כתבה אלמוזלינו-רייז, "אפרסם בהקדם את המסקנות לאחר אישור המועצה, אך חשוב לי לציין שכעת יש פרוטוקול מסודר לטיפול בתופעה הפלילית שפוגעת בציבור כולו. אוסיף שהמשטרה תפסה את המשחית (ואינני יודעת אם מדובר באותו אדם כעת) אך בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגוחכים, וברור כי יש לטפל בתופעה ברמת חקיקה ואני עובדת על כך יחד עם חברי כנסת. מעבר לכך ביקשתי שיינקטו הליכים אזרחיים נגד אותו משחית על מנת שיבין (לפחות דרך הכיס) שמעשיו לא יעברו בשתיקה. אבקש מאוד מהציבור שרואה השחתה לפנות ל-106 כיוון שכעת יש נוהל ברור כיצד לפעול ולטפל בנושא מבחינת העירייה. תודה על המעורבות החברתית ובתקווה שנמגר יחד את התופעה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר