סוף עצוב: כלבת הפיטבול נאבקת לשרוד

בעקבות מות הכלב: בעירייה מודים שהפקח הגיע באיחור ניכר – "הנושא יתוחקר"

מרגע הפניה ועד להגעת הפיקוח עברו כ-9 שעות. "איש לא שיער כי מדובר בכלב המצוי במצוקת חיים", אומרים בעיריית אשדוד, שם הגישו תלונה במשטרה נגד הבעלים. נפתחה חקירה בחשד להתעללות

פורסם בתאריך: 13.9.20 20:14

     

עקב המקרה המזעזע של מות כלב הפיטבול כתוצאה מהתעללות, בעיריית אשדוד מודים כי תגובת השירות הווטרינרי לפניות השכנים שהתקבלו היתה מאוחרת מידי. כך נמסר הערב (ראשון) למערכת "כאן דרום". הסיבה לכשל, אומרים בעירייה, היא חוסר הבנה של דחיפות המקרה מהפניות שהתקבלו במוקד העירוני.

בערב שבת האחרון הגיעו אל המוקד העירוני דיווחים על כלב קשורה לחזית בניין ברחוב סיני באשדוד. שכנים מספרים כי הכלב היה קשור באופן הדוק ללא לא אוכל ומים, כשהא בוכה ומיילל ומנסה להשתחרר בכל כוחותיו.

עם זאת, על אף עדויות על פניות רבות במוקד העירוני בנושא, נציג המחלקה הווטרינרית הגיע למקום רק למחרת בשעה 9:00, כשהכלב כבר בשלבי גסיסה על סף מוות ולא ניתן להצילו. שכן שדיבר עם כתב "כאן דרום" טוען כי הכלב אף חולץ מדירת הבעלים שהכניסו כאשר זיהה את אנשי השירות הוטרינרי שבאו לטפל בו.


לאחר מות הכלב בעיריית אשדוד הגישו תלונה על המקרה למשטרה, אשר פתחה בחקירה בחשד להתעללות. המקרה עורר תגובות זעם וכאב מצד פעילים ואוהבי בעלי חיים מכל הארץ. מחר בערב (19:00 שני) יגיעו רבים מהם לאשדוד במטרה להפגין מחוץ לביתו של החשוד בהתעללות ובקריאה לבית המשפט להעניק לו עונש מאסר בפועל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובת העירייה למערכת כאן דרום:

"לאחר חצות הלילה של יום שישי, התקבלה במוקד העירוני תלונה על כלב נובח. נציג השירות הוטרינרי הגיע בשעה 09:00 בבוקר לכתובת הנ"ל ומצא כלב במצוקה קשה. כל הניסיונות לבצע בו החייאה תוך העברתו למרפאת הכלביה העירונית כשלו והכלב מת.

לאור המקרה החמור הגישה העירייה תלונה במשטרה והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית. במקביל האירוע יתוחקר גם במחלקה הוטרינרית להפקת לקחים. בתחקיר ראשוני נמצא כשל בזמן התגובה שנבע מנוסח התלונה. איש לא שיער כי מדובר בכלב המצוי במצוקת חיים.

יחד עם זאת, המוקד העירוני והמחלקה הוטרינרית יערכו בירור לבחינה והפקת לקחים וידאג לנסח נהלי עבודה שיבטיחו שמקרה כזה לא יישנה. ככל שיתקבלו תוצאות החקירה המשטרתית, נפעל על פיהן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר