סוף עצוב: כלבת הפיטבול נאבקת לשרוד

אכזריות בלתי נסבלת: כלב נחנק למוות לאחר שנקשר לחלון בחוץ בשרשרת קצרה

שכנים מספרים על צעיר שהרבה להתעלל ולהתאכזר לכלבו. הם חששו להתקרב בעצם ותלונותיהם למוקד העירוני ולמשטרה נותרו ללא מענה - הפעם השאננות הובילה למותו של הכלב המסכן. מחר יפגינו במקום פעילי זכויות בעלי חיים

פורסם בתאריך: 13.9.20 12:33

     

חשד למקרה התעללות מזעזע בכלב אתמול, שבת, ברובע א' באשדוד: לפי עדויות תושבי השכונה, גבר שחי בבניין בכתובת סיני קשר כלב מסוג פטיבול סמוך לבניין מגוריו, במשך קרוב ל-13 שעות, בשרשרת ברזל קצרה, תחת השמש הקופחת והחום הכבד, ללא מים או אוכל – והסוף היה רע ומר.

שכנים טוענים שהתקשרו למוקד העירוני ולמשטרה בבקשה לעזרה, אך אלו התמהמהו מלהגיע. כשכן הגיעו  נציגי העירייה לאסוף אות הכלב – הוא כבר היה מת.

המקרה התרחש עוד בערב שבת ("שישי בערב"), כאשר באזור השעה 22:00 שכנים שמו לב לכלב המיילל בתסכול כשהוא קשור ברצועת ברזל קצרה המונעת ממנו אפילו לשבת או לשכב. לדברי השכנים מקרים כאלו עם הכלב ובעליו לא היו חדשים להם וכי מספר פעמים בעבר התלוננו גם במוקד העירוני וגם במשטרה על האופן בו מטפל הצעיר בכלב, אותו אימץ לפני כחצי שנה. "הוא היה משחרר את הכלב בלי רצועה או שהוא לא היה משחרר אותו בכלל" מספר אחד השכנים "כך שהכלב היה בבית ועושה את הצרכים שלו בפנים, הבחור היה מתעצבן, מכה אותו ממש חזק ואז זורק אותו מהחלון ביחד עם הצרכים. התלוננו הרבה פעמים אבל אף אחד לא עשה שום דבר".

אחד השכנים מוסיף כי הוא גם התלונן באותו ערב יחד עם שכניו, כאשר מהמוקד העירוני נמסר לו שכבר שמעו על המקרה והוא יטופל בקרוב. אם זאת, כשהוא קם בבוקר הכלב עדין היה קשור באותו מקום. רק באזור השעה 9:30 בבוקר הגיעו נציגים של השירות הווטרינרי העירוני לאסוף את הכלב – אך זה כבר היה על סף מוות לאחר שעות רבות בחום הקיצוני, בלי מים או צל, וללא אפשרות אפילו לנוח ועם קושי משמעותי לנשום.

פניית הדיירים ברחוב סיני למוקד העירוני

השכן מוסיף לספר כי הוא ואחרים נמנעו מלגשת לכלב שכן מדובר בכלב בעל אופי תוקפני בשל הצורה בה חונך, ושגם הבעלים איים פעמים רבות על אנשים שהעזו להתערב או להעיר לו על התעללות הפושעת שהוא מפגין כלפי הכלב. "רק פעם אחת הביאו לו קנס של 1,000 שקל על זה שהוא הוציא אותו בלי רצועה, אבל כל הפעמים האחרות אף אחד לא הגיע".

פינוי גופת הכלב לאחר שלא שרד את התעללות המחפירה

התקרית הכואבת שהגיע במהלך סוף השבוע האחרון לקבוצות שונות ברחבי הארץ, עוררה זעם רב בקרב אוהבי בעלי חיים. קבוצת "תשע נשמות" יוזמת הפגנה מול ביתו של הצעיר שלפי החשד התאכזר בכלבו עד מוות. הפגנה צפויה להתקיים ביום שני הקרוב בשעה 19:00 ברחוב סיני אשדוד. "התעללות איומה שנגמרה ברצח" כתבו חברי הקבוצה בעמוד האירוע "אסור לנו לשתוק, נמאס לנו כבר מאוזלת ידם של הרשויות אנחנו דורשים צדק ועונשים שירתיעו את המתעללים. פניות חוזרות ונשנות לשירות הווטרינרי ולמוקד זכו לחוסר טיפול, פניה למשטרה ביום האירוע גם לא זכתה למענה, ובסופו של דבר המתעלל רצח את כלבו בתליה, כאשר דאג להתעלל בו בקשירה רעב וצמא".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר