נועה אסטנג'לוב בסצינה מתוך "הסוסיתא של הרצל". באדיבות סרטי יונייטד קינג, צילום: רפי דלויה

צפו: נועה אסטנג'לוב מככבת וגם שרה בסוסיתא של הרצל

הצעירה האשדודית משחקת בסרטו של הבמאי דויד קרינר שיוקרן בבתי הקולנוע החל מיום חמישי

פורסם בתאריך: 17.12.19 18:03

     

ביום חמישי יוצא לאקרנים סרט הקולנוע "הסוסיתא של הרצל", סרטו של דויד קרינר שגם כתב את התסריט המבוסס על סיפור חייו.

הסרט מפגיש את הצופים עם דמותו של יגאל גזית (מיקי לאון), מורה לקולנוע שעוזב את תל אביב הגדולה כדי ללמד בבית ספר תיכון בשדרות. מתלמידיו יגאל נחשף לחיים המורכבים בשדרות תחת שיגרת קסאמים לצד הקשיים בחייהם כנוער החי בפריפריה. כאשר אביו של אחד מתלמידיו נפצע קשה מפגיעה ישירה של טיל, יגאל משכנע את התלמיד לקחת מצלמה ולתעד את אביו בבית החולים, וכך תלמידים נוספים מתחילים לתעד את חייהם וסביבתם הקרובה.

מנהלת התיכון עמליה אלבז (אוולין הגואל) מתקוממת על הצילומים ושיטת הלימוד של יגאל ואוסרת עליו להמשיך לייצר אותם. יגאל מוצא עצמו קרוע בין המחויבות לתלמידיו ודרך הלימוד שלו לבין התנגדות ההנהלה.

בין השחקנים המופיעים בסרט נמצאות גם פנים אשדודיות מוכרות, נועה אסטנג'לוב שמשחקת בסרט את התלמידה החריפה ליבי חזנוב, החולמת להתגייס לצבא למרות התנגדות אביה השמרן.

נועה (20) היא כישרון אשדודי נדיר, עם השתתפות בסרט "הקפות" (2015) וסדרות טלוויזיה כמו "ארץ נהדרת" ו"האחיות המוצלחות שלי". נועה היא בוגרת מגמת תקשורת במקיף ו', וסרט הגמר שיצרה יחד חברותיה "גם וגם" זכה בזמנו במקום הראשון במחוז דרום. בסרטה הנוכחי נועה לא רק משחקת, אלא גם מבצעת באופן מרגש את שיר הנושא שלו "דברים שרציתי לומר" שכתב עופר נעים והלחין ועיבד גל פדה.

מתוך ערב הפרימיירה. מימין לשמאל מיקי לאון, דוד קרינר, נועה אסטנג'לוב, המפיק משה אדרי, ריימונד אמסלם. צילום: רפי דלויה

מתוך הסרט. באדיבות סרטי יונייטד קינג, צילום: רפי דלויה

כאמור, במאי הסרט דויד קרינר שאב השראה רבה לעלילת הסרט מסיפור חייו האישי. לאחר הוצאת סרטו הראשון, "ב-72 לא היתה מלחמה" שיצא לפני שני עשורים, נכנס קרינר לחובות כלכליים, ועבר למשרת הוראה בבית ספר תיכון בשדרות כמורה קולנוע. עקב המעבר, קרינר התאהב בתושבי העיר וחייהם והחליט להוציא סרט שיספר את סיפורים. כ-17 שנים עבד קרינר על הסרט, שהשבוע סוף סוף מגיע לבתי הקולנוע.


מתוך הסרט. באדיבות סרטי יונייטד קינג

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר