קרדיט: פייסבוק

במקום ה-1: נעה אסטנג'לוב מוכיחה שוב שהיא כוכבת

אחרי שעשתה את "ארץ נהדרת" והוכיחה שהיא לא רק יפה וכישרונית אלא גם הנואמת הטובה בארץ. נעה אסטנג'לוב מוכיחה שהיא גם בימאית מוצלחת עם זכייה בסרט הגמר בתחרות מחוז דרום לתיכונים היא אומרת בגאווה:"מתרגשת כאילו זכינו באוסקר"

פורסם בתאריך: 23.11.17 16:20

     

השחקנית הצעירה, נועה אסטנג'לוב (18) מאשדוד היא בוגרת מגמת תקשורת במקיף ו', לומדת משחק מול מצלמה אצל גלית רוזנשטיין, ורשומה אצל סוכנת השחקנים הנחשבת, זוהר יעקובסון, ובמרץ הקרוב היא תלבש את המדים הירוקים שתתגייס לתאטרון צה"ל. ברזומה המקצועי שלה תוכלו למצוא תפקידים ב: 2018-הסוסיתא של הרצל, 2016-ארץ נהדרת, 2015-הקפות, 2011-שלום, ו2011-מבצע קיפוד .לשאלתנו על מה היא עובדת כיום אסנג'לוב ענתה "לא מזמן סיימתי להצטלם לעונה השלישית של ״האחיות המוצלחות שלי״ של גורי אלפי ביס". אין ספק עסוקה עד מאד.

אבל אסטנג'לוב היא לא רק שחקנית מבטיחה, אלא גם הנואמת הצעירה הצעירה בארץ. במסגרת תחרות "הנואם הצעיר" ע"ש דורון דנקנר ז"ל במסגרת פעילות מועדון רוטרי אשדוד.

אז אם ראיתם לאחרונה את אסטג'לוב הצעירה עם חיוך ענק, אנחנו יודעים למה "זכינו במקום הראשון במחוז דרום עם סרט הגמר שלנו ועכשיו עלינו לשלב הארצי בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר" כך אמרה נעה אסטנג'לוב השחקנית הצעירה והמבטיחה לכאן דרום והוסיפה "זה היה הסרט גמר שלנו לבגרות שלנו (יחד עם הצלמת נטלי טל והעורכת רוני כהן)"

מה עלילת הסרט?

"הסרט מספר את הסיפור של ישי, בחור בן 19, משתייך לקהילה הגאה ומחליט לנסות להכנס לעולם הדראג, נושא די מטושטש בחברה שלנו, אל מול הרצון שההורים שלו יקבלו אותו. ליווינו את ישי מהרגע שהחליט שהוא רוצה ליצור דמות דראג קווין ועד ההופעה הראשונה, ליווינו אותו בכל החששות, התקוות והפחדים מול ההורים וזאת הייתה חוויה מרגשת ומעניינת שבסופה יצא סרט שאנחנו מאוד מקוות שיזכה בתחרות הארצית ויעורר קבלה והכרה הסרט נמצא גם ביוטיוב למי שמעוניין לצפות, ״גם וגם- סרט גמר״

לצפייה בסרט-

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר