מעצר. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
מעצר. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בקבוק בראש של שוטר וירי באוויר: אירוע חמור התרחש אמש ברובע ו' באשדוד

אמש הותקפו שוטר ומפקח מהשיטור העירוני על ידי קבוצה של תושבים, בסמוך לפאב ברובע ו'. אחד החשודים שנעצרו חשוד כי היכה את השוטר בראשו עם בקבוק. המפקח ירה באוויר ולאחר מכן הוא והשוטר פונו לקבלת טיפול רפואי

פורסם בתאריך: 25.12.21 21:19

     

אתמול בלילה בסביבות השעה 01:00 התקבלו תלונות במוקד העירוני על הקמת רעש מצד בר בשם "חבשה" ברחוב אברהם שפירא באשדוד. צוות של שיטור עירוני שכולל שוטר ומפקח הגיעו למקום ואדם, בן 30, שעמד בסמוך וככל הנראה היה בגילופין, החל לתקוף את הצוות והוא נעצר ונאזק.

מספר מבלים נוספים שהבחינו במעצר, החלו לתקוף את הצוות והשליכו לעברם בקבוקים ואבנים במטרה למלט את העצור שהצליח לבסוף להימלט עם האזיקים.

הקטטה שהתפתחה במקום אילצה את הכוחות להשתמש באמצעים שהיו ברשותם לרבות ירי אזהרה באוויר אותו ביצע המפקח. כוחות משטרה נוספים שהוזעקו למקום ניהלו מרדף אחר החשוד ואיתרו אותו בסיוע התושבים באחד הבניינים הסמוכים, הוא נעצר והועבר לחקירה וברשותו אותרה סכין.

במקביל, השוטרים עצרו חשוד נוסף, בן 36, שעל פי החשד לקח חלק בתקיפה החמורה של השוטר והפקח ואף היכה את השוטר בראשו עם בקבוק. חשוד שלישי שחסם את הניידת ולא אפשר לה לנסוע, נחקר ושוחרר. השוטר והמפקח פונו במצב קל לקבלת טיפול רפואי.

בעל הפאב, זומן מחר לתחנת המשטרה באשדוד, לשימוע בפני קצין משטרה. מצלמות הפאב נלקחו לחקירה והתיעוד שבהם יאפשר לבחון מעצר של חשודים נוספים שהיו מעורבים בתקיפת השוטרים.

משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

משטרת אשדוד – מרחב לכיש. צילום: דור גפני

הערב הובאו שני החשודים בתקיפה לבית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשישה ימים, אך השופטת נעתרה לחצי מזה ומעצרם הוארך רק בשלושה ימים.



רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר