שמשה מנופצת. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
שמשה מנופצת. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בגלל ויכוח בכביש באשדוד: מזוהים עם ארגון פשיעה ניפצו שמשות של רכב עם פטיש

ויכוח סתמי בכביש הוביל למעשה אלימות בו שני גברים, המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה, ניפצו שמשות של רכב וניסו לתקוף את הנהג באופן פיזי, כך על פי החשד. השניים נעצרו בצפון הארץ ומעצרם הוארך. "כנראה שרצו להעביר מסר", אמר סנגורם

פורסם בתאריך: 20.12.21 19:52

     

המשטרה עצרה שני חשודים באירוע חמור שהתרחש אמש, בשעות הערב, בכביש באשדוד. שני רכבים נסעו זה לצד זה באחד מכבישי העיר, באחד הרכבים ישבו שני גברים וברכב השני ישב נהג אחד. במהלך הנסיעה התרחש ויכוח ביניהם, ככל הנראה על רקע הנסיעה בכביש.

בינתיים, הרכבים הגיעו לצומת ונעצרו שם בגלל רמזור אדום. בשלב הזה, כך על פי החשד, יצאו השניים מתוך הרכב שלהם כשבידם פטיש וניסו לפתוח את דלתות הרכב, אלא שהנהג, ככל הנראה היה זריז והספיק לנעול אותן. הם שלפו את הפטיש, ניפצו שמשות של הרכב וכן היכו ופגעו בפח של הרכב, כך על פי החשד.

כמו כן, לטענת הנהג, הם ניסו להגיע אליו לתקוף אותו ואף ירקו עליו.

פטיש שע"פ החשד שימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה

פטיש. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

למזלו, בשלב הזה התחלף הרמזור לירוק והוא נסע מהמקום להגיש תלונה במשטרה. המשטרה החלה מיד בפעולות חקירה והצליחה לאתר את החשודים באזור הצפון ועצרה אותם בשעת לילה כאשר גם הרכב שלהם נתפס ובו נמצא לום ברזל. מדובר בתושב רחובות בן 26 ותושב יבנה בן 28, המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה ונחשבים למקורבים לעבריין אייל נגר.

בחקירתם הם שמרו על זכות השתיקה. היום הם הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרם בחמישה ימים.

סנגורם של השניים אמר כי לא מדובר באירוע שמצריך מעצר, "במיוחד כשלא היה מגע פיזי. אם שני האנשים האלה רצו לתקוף את אותו אדם והיה פטיש לפי מה שחברי אומר ושברו זכוכית של הרכב, זה מה שמנע מהם? כנראה שרצו להעביר מסר. בהנחה שקרה אירוע והם היו בסיטואציה של ויכוח וחמתם בערה בהם", אמר הסנגור והציע לשלוח אותם למעצר בית בצפון.



השופט אור אדם, כתב בהחלטתו כי על פי עדותו של המתלונן, "אלמלא היה הרמזור מתחלף לירוק והוא נמלט מהמקום, היו פוגעים גם בו, וזאת לפי חמת זעמם בעת האירוע. גרסה דומה עולה מעדותה של עדה", כתב השופט והוסיף: "אכן. מדובר בסופו של דבר בעבירת רכוש, עם זאת אלימות בכבישים היא רעה חולה ומהעדויות שבתיק עולה כי מדובר בהתנהגות מסוכנת ביותר של משיבים שעל רקע סכסוך של מה בכך בערה בהם חמתם עד כדי לגרוס נזקים משמעותיים לרכוש, שבנס לא המשיכו גם לפגיעה בנפש".

לאור זאת, החליט השופט להאריך את מעצרם של השניים בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר